بهترین مارک هود آشپزخانه

بهترین مارک هود آشپزخانه ایرانی برای آپارتمان

بهترین مارک هود آشپزخانه ایرانی برای آپارتمان از عواملی برای داشتن خریدی مطمئن و موثر است. در این مطلب به توضیح هودهای موجود در بازار می پردازیم تا در نهایت بتوانیم یک هود متناسب با شرایط ممکن پیدا کنیم.

قبل از اینکه به دنبال بهترین برند هود باشیم باید به سوالی پاسخ دهیم.

تا به حال دیده اید که در خانه ای به صورت مدام هود روشن باشد؟

آیا دیده اید که یک هود به طور کامل تمام دود را از بین ببرد؟

جواب این سوالات منفی ست.

به طور کلی تمام هودهای ساخته شده در بازار بیشتر جنبه تزئینی دارند. بنابراین اگر شما در آشپزخانه خود یک پنجره داشته باشید خیلی بهتر از هود می باشد در نتیجه خود را درگیر برند خاصی نکنید.

در ابتدا به توضیح و معرفی هودهای موجود در بازار می پردازیم و برندهای مختلفی را معرفی می کنیم.

بهترین مارک هود آشپزخانه

زیر کابینتی

این هودها که از اولین تولیدهای هود بوده است عملکردی ساده نیز دارند اما نسبت به دیگر هودها دارای قیمتی مناسب می باشند و فضای کمتری اشغال می کنند. اما در مقابل سر و صدای بیشتری تولید کرده و مکش و قدرت زیادی ندارد.

برند هود شومینه ای

بهترین مارک هود آشپزخانه – هودهای شومینه ای مانند هودهای زیر کابینتی می باشند با این تفاوت که بزرگترند و قدرت مکش بالاتر، مکش توسعه یافته و صدای کمتری دارند. همچنین این هودها به صورت دیجیتال تنظیم می شوند و سنسور تشحیص دود دارند.

مشخصات هودهای مورب

این هودها تمام مشخصات هودهای قبلی را دارند با این تفاوت که مکش کمتری دارند اما صدای کمتر و عمر بیشتری دارند از لحاظ ظاهری نیز دارای زیبایی منحصر به فرد می باشند.

معرفی هود جزیره ای برای بهترین مارک هود آشپزخانه

در بسیاری از آشپزخانه ها امکان نصب هود به صورت دیواری وجود ندارد به همین دلیل از هودهای جزیره ای استفاده می شود. این هودها مکش و قدرت کمتری دارند اما با توجه به طراحی نوین ساختمان یک نوع معجزه محسوب می شود.

ویژگی های هود مخفی

در برخی از طراحی های داخلی استفاده از هود به صورت سنتی حذف شده و به قول معروف هود مخفی می باشد. این مدل هود می تواند به زیبایی آشپزخانه کمک کند اما به دلیل نوع طراحی کیفیت پایینی دارد و صدای زیادی هم تولید می کند. بنابراین تفاوتی ندارد که چه برندی را خریداری کنید.

چه برندی برای خرید هود بهتر است؟

انتخاب بهترین مارک هود آشپزخانه ایرانی برای آپارتمان بستگی به مدل درخواستی شما دارد اما برند آلمانی، ایرانی و یا ایتالیایی تفاوت زیادی ندارند. و این به دلیل طراحی های متفاوت می باشد در کل کارایی آن ها شبیه است. بهترین برند هود در ایران عبارت است از: هود کن، هود بیمکث، هود استیل البرز، هود داتیس، هود آلتون عملکرد یکسان هودها باعث شده است تا بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید . توجه کنید که ایجاد صدای هود بستگی به خروجی نامناسب ساختمان هم دارد.

توجه داشته باشید که خرید هود ایرانی مزایایی دارد که در زیر به آن ها می پردازیم.

مزایای هود ایرانی

تولید لوازم خانگی در ایران به شدت توسعه یافته و از نظر کیفیت می تواند با برندهای خارجی رقابت کند. به علاوه امروزه هود کن در ترکیه با برندهای لتو و فرامکو رقابت می کند. در نتیجه می توان دریافت که لوازم خانگی با برندهای ایرانی از استاندارهای جهانی و کیفیت بالا برخوردار هستند. از دیگر لواز خانگی که تولید ایران هستند و بسیار در جهان شناخته شده م باشند می توان به فر توکار کن، فر توکار اخوان، سینک بیمکث ، هود بیمکث و غیره اشاره کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

بهترین مارک هود آشپزخانه – در صورتی که از کالاهای ایرانی استفاده شود، قطعات آن به سادگی پیدا شده و می توان از خدمات پس از فروش استفاده کرد. درست است که این مزیت را کالاهای خارجی هم دارند اما در صورت خرابی می توان قطعات دستگاه ایرانی را به راحتی پیدا کرد.

حمایت از تولیدات ایرانی

بهتر است از تولیداتی حمایت کنیم که دارای استاندارهای جهانی باشد. به جرات می توان گفت هودهای ایرانی دارای کیفیت بالایی هستند.

  • اشکان قهرمانی
  • 01-02-2021
  • 1103 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!