پرفروش ترین هود آشپزخانه

پرفروش ترین هود آشپزخانه

پرفروش ترین هود آشپزخانه – همان طور که شاهد هستیم شرکت ستاره طلایی که با نام تجاری بیمکث فعالیت خود را از سال 60 شروع کرده ، تا به امروز چقدر موفقیت کسب کرده است. این شرکت تولید کننده بهترین و پر فروش ترین هود آشپزخانه یا هود بیکمث است.

برای ساخت انواع هود و هواکش بیمکث از آخرین فناوری های روز دنیا استفاده شده است و استانداردهای لازم را دارد.

پرفروش ترین هود آشپزخانه

هود زیر کابینتی

از اولین مدل های طراحی شده هودها نوع زیر کابینتی بود که هود در زیر کابیت قرار می گرفت.پرفروش ترین هود آشپزخانه نیز به شمار میرفت تنها مزیت هود بیمکث زیرکابینتی ارزان بودن آن ها می باشد. در صورتی که قیمت هود برای شما اولویت است مدل زیر کابینتی انتخاب مناسبی می باشد.

هودهای زیر کابینتی، زیر کابینت بالای گاز قرار می گیرد. برای نصب این مدل هود ها باید دقت کنید که نسبت به هودهای دیگر در سطح پایین تری قرار می گیرند. برای خروج هوا درون کابینت لوله خروج تعبیه می شود. هود های زیر کابینتی نسبت به هود های دیگر پر سر و صدا هستند و سه دور موتور بیشتر ندارد.

فیلتر هودهای زیر کابنتی الیاف می باشد.

در صورتی که علاقه دارید به هودهای پنهان می توانید از این نوع هود استفاده کنید.

از معایب این هودها زود کثیف شدن فیلتر، کم بودن دور موتور و سر و صدای زیاد می باشد.

هود شومینه ای

پرفروش ترین هود آشپزخانه – این مدل هود بیمکث به شکل قیف برعکس بر روی دیوار و یا گاهی به سقف متصل می شوند. با دارا بودن تمام خصوصیات هود زیر کابینتی به شکل توسعه یافته تر طراحی شده اند. این هود نسبت به هود زیر کابینتی بزرگتر است و در ساخت آن از فلزاتی که اکسید نمی شوند استفاده شده است و ظاهری استیل مانند دارند.

ظاهر آن ها استیل و شیشه می باشد. برتری هایی نسبت به هود زیر کابینتی دارد از جمله:

قدرت مکش و دور موتور که با بورد الکترونیکی تنظیم می شود، سرو صدای کمتری دارد، صفحه دیجیتالی دارد و سنسور تشخیص دود نیز دارد به علاوه از دیگر مزایای این هود می توان به طراحی بدنه اشاره کرد. که خود عاملی است که جزئ پرفروش ترین هود آشپزخانه بشمار رود .

به منظور جمع آوری و مکش دود و روغن از خروجی هوا با فیلتر آلومینیومی استفاده کرده اند. بهتر است این فیلتر را هر سه ماه یکبار بشویید و دوباره جا بگذارید.

هود مورب بیمکث

این نوع هودها بر روی دیوار نصب می شوند و ظاهر آن ها استیل یا شیشه و استیل می باشد.

نسبت به هودهای دیگر زیباتر و مدرن تر هستند. از مزایای هودهای مورب بیمکث می توان به قدرت بالای موتور و سوپر سایلنت بودن آن اشاره کرد. برای ساخت این مدل بیمکث از بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده است. به علاوه دارای 4 دور موتور می باشد و قابلیت تنظیم دارند. مکش کمتری نسبت به مدل های دیگر دارد اما صدای کمتر و عمر بیشتری دارد.

انواع فیلتر به کار رفته در پرفروش ترین هود آشپزخانه

فیلتر زغالی مناسب هود

در صورتی که شما امکان نصب دودکش برای هود آشپزخانه را نداشته باشید بهتر است از فیلتر زغالی استفاده نمایید. فیلتر زغالی به خوبی چربی و دود را به خود جذب می کند. شاید خیلی تاثیر گذار نباشد اما می تواند باعث تهویه هوای آشپزخانه شود. فیلترهای زغالی باید هر سه ماه یک بار تعویض شوند. اگر آشپزخانه توهیه خوبی نداشته باشد، دی اکسید کربن موجود در آشپزخانه باعث خشتگی در روز می شود. به همین دلیل اگر تعویض فیلترها به موقع انجام نشود، به موتور جهت جبران مکش فشار زیادی وارد می شود.

فیلتر آلومینیومی برای هود

پرفروش ترین هود آشپزخانه – هودهای مجود در بازار از فیلتر آلومینیومی استفاده می کنند این فیلترها به راحتی از هود جدا شده و در ماشین ظرفشویی قابلیت شستشو دارند. به همین دلیل بهترین گزینه برای هودها می باشند.

با مطالعه مطلبی که ذکر شد می توانید بهترین و پرفروش ترین هود آشپزخانه را تشخیص دهید و برای خرید هود بیمکث مورد نظر تصمیم بگیرید.

  • اشکان قهرمانی
  • 01-02-2021
  • 494 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!