جدیدترین سینک اخوان و نحوه خرید آن

جدیدترین سینک اخوان و نحوه خرید آن چگونه است؟ در این مطلب به طور کامل این سوال را پاسخ می دهیم. در هر خانه ای آشپزخانه حرف اول را می زند، در صورتی که در این بخش از خانه از لوازم درجه یک و با کیفیت استفاده کنیم، باعث می شود تا خانم خانه ودیگر اعضا از کار در آشپزخانه لذت ببرند و دچار خستگی نشوند. بنابراین می توان به جرات گفت لوازم خانه در بالا بردن رفاه خانه نقش به سزایی دارد. مجموعه اخوان که بیش از 50 مدل دارد، مرغوب ترین و با کیفیت ترین سینک ها را تولید می کند. به دلیل زیبایی و کارایی و همچنین مرغوبیت این مجموعه دارای طرفداران بی شماری می باشد.

زیبایی ظاهری، نحوه عملکر، مواد اولیه درجه یک و برخی دیگر از ویژگی هایی که در سینک استیل اخوان وجود دارد باعث شده تا بهترین گزینه برای لوکس و به روز کردن آشپزخانه ها به شمار آید.

سینک اخوان از نظر ظاهری دارای چه خصوصیاتی می باشد؟

جدیدترین سینک اخوان دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و مدل های متفاوتی از جمله سینک توکار، سین رو کار و سینک های زیر صفحه ای می باشد. هر یک از این مدل ها بسته به خواست مشتری، سینک های فانتزی، نیمه فانتزی، باکسی و زیر کابینتی می باشند. انتخاب نوع سینک بسته به اندازه، چیدمان و سلیقه مشتری متفاوت است. اما به طور کلی سینک اخوانمی تواند تمامی سلیقه ها را پوشش داده و قابلیت سفارش در سایز مختلف را نیز دارا می باشد. از نظز ظاهری سینک های اخوان دارای تمایز و ظرافتی خاص نسبت به سینک های دیگر می باشد، مثلا به کار بردن خطوط منحنی و استیل درجه یک که یسنک را در آشپزخانه به یک ستاره تبدیل می کند.

مدل فانتزی سینک اخوان به صورت رو کار و توکار با لگن عمیق تولید می شودد که دارای اندازه 80، 100 و 120 سانتی متر می باشند.

مدل های نیمه فانتزی آن به صورت رو کار و توکار با عمق 15 سانتی متری برای لگن تولید می شوند که دارای اندازه های 116 و 120 سانتی متر می باشند.

مدل باکسی آن به صورت رو کار و زیر صفحه ای با عمق لگن 20 تا 22 سانتی متر تولید می شوند و همچنین ورقه های آن 1 تا 1.1 میلی متر ضخامت دارد.

برخی از ویژگی های فنی

با توجه به اینکه جدیدترین سینک اخوان دارای مدل های متوع است ویژگی هایی خاصی نیز دارند. اما به طور کلی ویژگی خاصی که سینک های اخوان را از بقیه سینک ها جدا می کند، کیفیت به کار رفته در مواد اولیه و نوع استیلی می باشد که برای تولید به کار گرفته شده است. این استیل از جنس پولیش یا استیل ضخیم است. به همین دلیل همیشه درخشان است و درخشندگی خود را حفظ می کند. همچنین این استیل بسیار مقاوم است. داشتن خروجی جای مایع، و جا اسکاچی و همچنین آب روی سینی و همچنین قطعات دیگر باعث بالا رفتن کیفیت این سینک شده است.

چرا سینک اخوان مشتری زیادی دارد؟

همان گونه که در ابتدا اشاره شد، سینک های این مجموعه دارای طراحی و ساخت منحصر به فردی می باشد. به علاوه کیفیت و کارایی آن هم مورد بررسی قرار گرفت. این مجموعه با هر سبک خانه و چیدمانی هماهنگ می شود. با در نظر گرفتن تمام این خصوصیات، سینک اخوان دارای قیمت مناسبی ست و مشتری می تواند با خیال راحت پول خود را صرف خرید این نوع از سینک آشپزخانه کند.

این محصول دارای ضمانت پس خرید می باشد.

در خرید اینترتی سینک اخوان ارسال سریع داشته و همچنین امکان پرداخت درب منزل را نیز دارا می باشد.

در صورت خرید اینترنتی می توانید از قیمت عمده این محصول را پرداخت کنید.

  • اشکان قهرمانی
  • 01-02-2021
  • 815 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!