قیمت بهترین شیرآلات ایرانی

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی

از صنایع پیشرو در ایران تولید شیرآلات ایرانی می باشد که از نظر کیفیت و طراحی ظاهری به شدت پیشرفت داشته اند. می توان به جرات گفت که شیرآلات ایرانی با مدل های خارجی خود قابلیت مقایسه دارند. حتی قیمت بهترین شیرآلات ایرانی با اینکه در ساخت و کارتریج خود از محصولات خارجی استفاده می کنند “اما در نهایت محصول تولید ساخت ایران می باشد” نه تنها با مدل های خارجی خود رقابت می کنند بلکه می توان آن ها را مناسب تهیه کرد. بنابراین عاقلانه تر این است که از محصولات ایرانی با کیفیت بالا استفاده کنیم.

مزایای استفاده از شیرآلات ایرانی

برای اینکه بدانیم شیرآلات ایرانی نسبت به دیگر شیرآلات چه مزایایی دارد باید ابتدا بدانیم که از شیرآلات چه انتظاری داریم.

بنابراین شما احتمالا یکی از خواسته هایتان از شیرآلات ایرانی این است که در مدت زمان استفاده زنگ نزنند کیفیت بدنه بالا باشد.

  • داشتن ظاهری جذاب و گیرا بعد از کیفیت و جنس آن ها اهمیت دارد.
  • بهتر است در تنوع مختلفی در رنگ بندی و طراحی داشته باشند تا بتوان آن ها را برای فضاهای مختلف انتخاب کرد.
  • رنگ های محصولات آبکاری می شوند به همین دلیل بهتر است این کار با کیفیت انجام شود تا بعد از گذشت زمان رنگ آن از بین نرود و ظاهری زشت و زنگ زده پیدا نکند.
  • ماندگاری بالا و قیمت پایین می تواند شیرآلات ایرانی به یک معجزه تبدیل کند.
  • کیفیت تجهیزات داخلی شیرآلات بسیار بالا باشد.

انتظاراتی که مردم از شیرآلات دارند در موارد ذکر شده قرار دارد و جذابیت ماجرا این جاست که بهترین شیرآلات ایرانی تمامی موارد فوق را دارند و با قیمتی پایین تر از نمونه های خارجی خود به بازار عرضه می شوند.

ساخت انواع شیرآلات برتر ایرانی

برند های ایرانی برای ساخت تنه از آلیاژ برنج استفاده می کنند که دارای مقاومت و استحکام بالایی ست و بهترین گزینه برای سطح و درون شیرآلات می باشد. از طرفی برنج توسط آب جذب نمی شود و می تواند سلامت مصرف کنندگان را الویت قرار دهد.

طراحی ظاهری برخی از شیرآلات ایرانی به قدری پیشرفت کرده است که با نمونه های خارجی خود رقابت می کنند می توانید شیرآلات قهرمان و یا شیرآلات کی دبلیو سی را مشاهده نمایید.

شیرالات ایرانی مانند تولید کنندگان خارجی آبکاری را توسط کروم و الکترو استاتیک انجام می دهند. در برخی موارد آبکاری به صورت خلأ انجام می شود و دارای مقاومت ایده آلی می باشد.

کارتریج و قطعات فنی شیرآلات معمولا وارداتی هستند و از کشورهایی مانند اسپانیا که پیشرو در تکنولوژی هستند تهیه می شود.

تاثیر شیرآلات ایرانی در رونق اقتصادی

همان طور که می دانید بازار ارز در ایران این روزها دارای نوسانات زیادی ست و این امر باعث شده تا قیمت شیرآلات و به طور کلی تولیدات خراجی قیمتی نجومی پیدا کنند. در این صورت می توان با خرید محصولات ایرانی هم به خود وهم به تولید کنندگان ار نظر اقتصادی کمک کنیم.

از طرف دیگر قطعات و مواد اولیه شیرآلات ایرانی به راحتی پیدا نمی شود و تحریم ها توانسته اند این شرایط را سخت تر کنند. اما این شرایط سبب نشده تا تولید کنندگان محصول بی کیفیت را وارد بازار کنند. درست که وظیقه ای در قبال حمایت از تولید کنندگان ایرانی نداریم اما می توانیم سهم بسزایی در این مسئله داشته باشیم.

نمونه هایی از بهترین شیرآلات ایرانی

بعد از اینکه در مورد مزایای شیرآلات ایرانی صحبت کردیم نوبت به معرفی برند می رسد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که معرفی این برند ها به طور قطع و صد در صد نمی باشد و ممکن است در آینده برندهای جدید جایگزین این برندها شوند. اما در حال حاضر به معرفی دو برند از بهترین شیرآلات ایرانی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی انواع شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان که همه ما با آن آشنا هستیم سال 59 می باشد که رضایت مردم از این برند به دلیل سال ها تجربه و به کارگیری متخصصان می باشد. امروزه این شرکت بخشی از تولیدات خود را به سی کشور دیگر صادر می کند و توانسته در صنعت کشور تاثیر گذار باشد. از نظر قیمت و طرح می توانید با خیال راحت آزاد باشید چراکه بازه قیمتی و طراحی این محصول از تنوع بسیاری برخوردار است.

ببرسی انواع شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات کی دبلیو سی یک برند سوئیسی می باشد که نزدیک به 150 سال فعالیت داشته است. این برند در کشورهای محتلفی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا خط تولید دارد اما در خاور میانه تنها تولید کننده کی دبلیو سی ایران می باشد.

سبک های مختلفی از این کار می توانید مشاهده کنید توکار، روکار، ترموستاتیک و غیره این مدل ها را نیز در رنگ های متنوعی نیز می توانید ببینید. از همین رو یکی از بهترین شیرآلات ایرانی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!