همه چیز درباره سینک بیمکث

در این مقاله قصد داریم به تمامی نکات و مطالب مربوط به خرید سینک بیمکث بپردازیم تا بتوانید با علم و آگاهی از این برند نامی خرید خوبی را تجربه کنید. برای داشتن خریدی صحیح و راضی کننده، عاقلانه‌ترین کار تحقیق در مورد محصول مورد نظر است. برای مثال شما برای خرید سینک بهتر است، در وهله‌ی اول لیستی از بهترین برندهای ایرانی تولید لوازم آشپزخانه را فراهم کنید. در مرحله بعد باید بررسی‌های دیگری در رابطه با رضایت مشتری، کیفیت محصول و محصول پرفروش داشته باشید. قطعاً اگر کمی تحقیق کرده باشید می‌دانید که یکی از برندهای معتبر و پر افتخار در تولید لوازم آشپزخانه برند بیمکث است. برند بیمکث با سال‌ها تجربه در این زمینه رضایت انبوه مشتریان را به خود جلب کرده است. با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری در رابطه با سینک بیمکث را در اختیار شما قرار دهیم.

تاریخچه کارخانه بیمکث

کارخانه بیمکث یا ستاره طلایی صنعت در سال 1363 آغاز به کار کرده است. مدیر این شرکت سرکار آقای جواد زاهدی می‌باشد که با هدف والای تولید ملی این کارخانه را تأسیس کرده است. این کارخانه در سال‌های اولیه فعالیت تنها به تولید هود آشپزخانه مشغول بوده است اما با گذر زمان و رضایت مشتریان، شروع به تولید دیگر لوازم و تجهیزات آشپزخانه از جمله: هود بیمکث، سینک بیمکث، گاز صفحه‌ای بیکمث و فر توکار بیمکث و شیرآلات کرده است. البته طبق آنچه گفته شده است به زودی خط تولید دیگر محصولاتی نظیر ماشین ظرف‌شویی و تستر نیز روانه بازار می‌شود.

یقین داریم که این محصولات تولیدی همانند دیگر محصولات بیمکث از جمله سینک بیمکث به موفقیت زیادی دست خواهند یافت. سینک‌‌های بیمکث در سایز و جنس‌های مختلف در اختیار متقاضیان قرار دارند. قابل توجه است که محصولات بیمکث و به خصوص سینک بیمکث به طور بسیار گسترده‌ای به کشورهای همسایه نظیر افغانستان، عراق، عمان، آذربایجان و ترکمنستان صادر می‌شوند. پس با خیال راحت از طریق فروشگاه اینترنتی سینک گاز سینک بیمکث مدنظر خود را خریداری کنید. از افتخارات کارخانه بیمکث می‌توان به اخذ گواهینامه‌های استاندارد تولیدی اشاره کرد. برند بیمکث در سال‌های 1380-81 و سال 1391 به عنوان واحد نمونه در کشور انتخاب شد.

انواع سینک بیمکث

سینک یکی از لوازم پر کاربرد آشپزخانه است و به همین دلیل باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا دچار شکستگی، سوراخی و یا زنگ زدگی نشود. به همین برای جلوگیری از این آسیب و خرابی‌ها باید از برندی معتبر سینک مورد نظر خود را خریدار کنیم. برند بیمکث از پیشگامان در عرصه تولید محصولات و لوازم جانبی آشپزخانه می‌باشد. سینک‌‌های تولیدی کارخانه بیمکث نیز در دو مدل اصلی روکار و توکار تولید می‌شوند. هر کدام از این دو مدلی که گفته شد نیز در سری‌ها و مدل‌های خاص با تنوع در جنس‌ و نوع به مشتریان عرضه می‌شوند. خوشبختانه سینک بیمکث به دو صورت یک قلو و دو قلو طراحی و تولید شده‎‌اند و به همین دلیل مناسب با هر فضایی می‌باشند.

ویژگی سینک بیمکث

یک محصول و از آن کلی‌تر یک برند زمانی اعتبار کسب می‌کنند که  ویژگی‌های متمایز کننده‌ای برای مشتریان ارائه دهد. سینک بیمکث از آن جهت جزء سینک‌های پر طرفدار ایرانی می‌باشد که دارای یکسری ویژگی‌های مخصوص به خود است. ویژگی‌های سینک بیمکث عبارت‌اند از:

  • سینک‌های استیل بیمکث از ورق استیل 304 که با کیفیت‌ترین نوع استیل است ساخته شده است.
  • عمق لگن سینک بیمکث زیاد است و این لگن‌ها با ورق‌های ضخیم ساخته شده و از مقاوم‌ترین سینک‌ها می‌باشد.
  • تمامی سینک‌های بیمکث دارای سرریز سینی و لگن سینک می‌باشند.
  • تمامی سینک‌های بیمکث مجهز به سیفونی استاندارد برای تخلیه آب با سرعت بالا می‌باشند.
  • سینک بیمکث نصب بسیار آسانی دارد و به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت مرغوب به راحتی نظافت می‌شوند.
  • در آخر سینک بیمکث دارای گارانتی اصالت بلند مدت و سلامت فیزیکی است که خود تضمینی برای محصول می‌باشد.

راهنمای خرید سینک بیمکث

پرفروش‌ترین سینک بیمکث

همان‌طور که گفته شد سینک بیمکث در سری‌های مختلفی تولید می‌شود و همگی این سینک‌ها ویژگی‌های اصلی این برند را دارند. اما برای اطلاع بیشتر شما در این قسمت قصد داریم تا 4 مدل از پرفروش‌ترین سینک بیمکث را به شما معرفی کنیم.

سینک بیمکث مدل Bs 912  توکار

ورق استفاده شده در این سینک کیفیت 304 با ضخامت 7/0 میلی‌متری می‌باشد. عمق لگن سینک مدل Bs 912  توکار بیمکث 19 سانت است. طرح این سینک سوپر فانتزی است و دارای دو لگن می‌باشد. تمامی تجهیزات از جمله سرریز بر روس سینی و سیفون نیز لحاظ شده است. این محصول گارانتی 25 ماهه نیز دارد.

سینک بیمکث مدل Bs 725  زیر کورین

طرح این سینک دست‌ساز و نمای ظاهری آن تمام استیل است. سینک مدل Bs 725  زیر کورین دارای دو لگن 21 سانتی‌متری است. این مدل نیز مجهز به امکاناتی نظیر: سیفون، سبد، تخته گوشت و بست می‌باشد. گارانتی آن نیز 25 ماه پس از تاریخ فاکتور فروش است.

سینک بیمکث مدل Bs 723  توکار

یکی دیگر از سینک‌های پرفروش بیمکث مدل Bs 723  توکار است. طرح سینک فانتزی و نوع نصب توکار است. لگن آن دوتایی و 21 سانتی‌متر عمق دارد. جنس ورق استفاده شده بسیار با کیفیت است و مجهز به لوازمی نظیر سیفون، تخته گوشت و سبد می‌باشد. این مدل طوری طراحی شده است که به صورت فوری تخلیه می‌شود. گارانتی آن نیز 25 ماه پس از خرید در نظر گرفته شده است.

سینک بیمکث مدل Bs 740 توکار

ابعاد این سینک 120 در 50 و ضخامت ورق استفاده شده آن 7/0 می‌باشد. طرح سینک مدل Bs 740 توکار نیز سوپر فانتزی است. ورق استفاده شده در این محصول استنلس با کیفیت است و به سهولت نظافت می‌شود. نصب این سینک توکار است و دارای دو لگن با عمق 22 سانتی‌متری می‌باشد. مدل Bs 740 توکار نیز مانند دیگر مدل‌ها گفته شده مجهز به سیفون و تخته گوشت و سبد است و گارانتی 25 ماهه دارد.
برای خرید سینک بیمکث می‌توانید از طریق سایت سینک گاز اقدام کنید.

چرا سینک بیمکث بخریم؟

سینک بیمکث تمامی فاکتورهای یک سینک خوب را دارد. به همین دلیل است که به یکی از برترین برندهای تولید سینک تبدیل شده است. افراد برای خرید یک محصول به دنبال یک محصول کیفیت بالا با قیمتی بسیار مناسب هستند. سینک بیکمث علاوه بر آن که از لوازم اولیه مرغوب و با کیفیت تشکیل شده است، محصولی با قیمتی مقرون به صرفه را به مشتری عرضه می‌کند. سینک بیمکث از تنوع مدل و جنس بسیار بالایی برخوردار است و سینک‌هایی با مدل توکار و روکار را ارائه می‌دهد. این تنوع در جنس، نوع، رنگ و اندازه دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته است. به عبارت دیگر سینک بیمکث پاسخگویی تمام نیازهای یک مشتری از جمله محصول مرغوب و با کیفیت، قیمت مناسب و تنوع می‌باشد. گارانتی بلند مدت سینک بیمکث نیز تضمینی بر محصول خریداری شده برای مشتری است.

سخن آخر

علاوه بر آنچه گفته شما با خرید سینک بیمکث نیز از تولید ملی حمایت کرده‌اید. پس برای خرید سینک بیمکث با مدل مد نظر خود همین حالا به سایت سینک گاز مراجعه فرمایید. همچنین برای اطلاع بیشتر از محصولات ما از پیج اینستاگرام سینک گاز دیدن کنید.

  • فهمیه صیاد
  • 14-06-2021
  • 406 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!