مزایای فر برقی آلتون

مزایای فر برقی آلتون

برند معروف آلتون متعلق به شرکت صنعتی آلبا گاز با به کار گیری نیروها مجرب و خط تولید مجهز به عنوان یک شرکت پیشرو در بازار تولید صنایع اجاق­ گازهای مبله و فرهای توکار است. تا به امروز خط­ تولید این شرکت با تولید فرهای­ توکار در دو دستۀ برقی و گاز و برق فعالیت می­کند. همیشه تنوع در امکانات و ظاهر یک محصول باعث جلب رضایت مشتری و یکی از ملزومات است که این ویژگی از مهم‌ترین خصوصیات محصولات فر برقی توکار آلتون به حساب می­‌آید. در ادامه این مطلب با بررسی انواع و مزایای فر برقی آلتون در فروشگاه اینترنتی سینک گاز با شما هستیم.

انواع فر برقی آلتون

فر برقی آلتون در دو گروه زیر تولید می­شود:

فر برقی توکار ساده آلتون

فر برقی توکار دوقلوی آلتون

فر برقی توکار در مدل ساده مانند سایر فرها اما با امکانات متمایز و متفاوت در بازار رخ نمایی کرده و اما فر توکار برقی در مدل دوقلو، این نوع از فر برقی آلتون با صفحۀ شیشه‌ای جدا شونده این امکان را برای شما فراهم می­­‌سازد تا با تبدیل شدن به دو فر مجزا با تعیین کردن دو درجه حرارت برای پخت دو نوع غذا در دماهای متفاوت باشد. یا اینکه با برداشتن این صفحه یک فر با حجم بزرگتر داشته باشید یا حتی اگر میخواهید فقط از قسمتی از حجم فر خود را استفاده کنید، این مدل دارای این امکان می‌باشد که در ذخیره وقت­ و انرژی و ایجاد کیفیت بهتر تجهیزات خود را در اختیارتان قرار داده است.

تنوع در ظاهر فر آلتون

از مزایای فر برقی آلتون موجود در بازار، سایزهای مختلف آن است که در حجم های 75 و 95 لیتر تولید شده است. نمای ظاهر فرهای آلتون از نظر جنس بدنه بیرونی نیز به سه دسته تقسیم شده:

فر توکار آینه‌ای آلتون

فر توکار شیشه‌ای­ آلتون

فر توکار شیشه-استیل آلتون

در فر برقی با نمای آینه­ای فر در محیط آشپزخانه­ی شما می­تواند علاوه بر انعکاس نور و رنگ مانند یک تایل آینه­ای جلوه­گری کند که این طرح تنها در فر برقی آلتون سری وی 404 بکار گرفته شده است. اکثر فرهای برقی آلتون ظاهر شیشه­ای شکیل دارند که نه تنها بعد از تمیز کردن براق می­شوند بلکه به طورکلی جنس شیشه در برابر چربی بسیار راحت تمیز و ضدعفونی می­شود. ظاهر شیشه- استیل فر از سری­هایی است که جنس بدنه را استیل و درب فر را شیشه تشکیل می­دهد.

تنوع در رنگ فر

یکی از مواردی که در هماهنگی و ایجاد نظم در دکوراسیون آشپزخانه اهمیت دارد وجود همخوانی رنگ بین کابینتها و وسایل است که شرکت آلتون با تولید فرتوکار در 4 طیف رنگی متنوع سفید، مشکی، استیل و نقره­ای این امکان را می­دهد تا در کنار تناسب رنگ فر با محیط آشپزخانه­یتان از کیفیت خوب محصول نیز بهره­مند گردید.

تنوع در امکانات فر توکار آلتون

همواره وجود امکانات یک فر مجهز در شما انگیزه پخت غذا داده و در نهایت ایجاد فضایی گرم و لذت‌بخش را برای روح خانه شما به ارمغان می­آورد، این امکانات شامل:

  • فن چرخش هوای داغ
  • جوجه گردان
  • برنامه یخ­زدایی
  • حسگر دما
  • سینی­مشبک و ریل تلسکوپی
  • آسان تمیزشونده
  • سیستم ایمنی
  • قفل کودک
  • برنامه­پخت
  • فن­خنک کننده
  • گارانتی

خرید فر برقی آلتون

فن چرخش هوای داغ (کانوکشن)

یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی فر برقی آلتون در بین نمونه­های داخلی و قابل رقابت با رقبای خارجی وجود فن برای گردش هوای داغ داخل فر به منظور ایجاد پختی سریع و یکدست در تمامی نقاط فر است که این ویژگی از خشک شدن سطح غذا جلوگیری کرده و ایجاد دمایی یکنواخت در تمامی فضای فررا ایجاد می­کند.

جوجه گردان

جوجه گردان همواره جزء جدانشدنی یک فر است که در انواع فر ها با توجه به ابعاد و سایز فر متفاوت است. این ویژگی در پخت مرغ و ماهی علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب کمک میکند تا یک غذا با طعمی منحصر بفرد به خانواده و میهمانان­تان هدیه دهید.

برنامه یخ‌­زدایی

همان طور که از اسمش پیداست این برنامه با هدف یخ­زدایی از موادغذایی منجمد طراحی شده است.

حسگر دما

یکی دیگر از ویژگی­های منحصربه‌فرد و کاربردی فربرقی آلتون در سری­های جدید وجود که با عنوان سنسور پخت گوشت معروف است که شما می­توانید با فرو کردن این سنسورها داخل مرغ یا گوشتتان از مغز پخت شدن آن مطلع شوید.

سینی ­مشبک و ریل تلسکوپی

دمای بالا و ترس از سوختگی در اثر تماس با دیواره­ها همیشه یکی از نگرانی‌های بعد از پخت غذا در فر به حساب می­آید که چفت شدگی خوب سینی ­مشبک فلزی که روی ریل تلسکوپی در فرهای آلتون سوار شده است این امکان را می­سازد که با خیالی راحت ظرف خود را از محفظه فر خارج کنید.

آسان تمیز شونده

جنس چدن دیواره‌ها سبب شده که چربی در اثر حرارت سوخته و وجود لعاب کریستال کلین محفظه داخلی فر باعث می­شود که این سوخته به کف ­فر بریزد و شما می­توانید به آسانی تنها با خارج کردن کفی فر محفظه فر را تمیز کنید.

سیستم ایمنی

هشدار دادن در هنگام بروز مشکل در فر وظیفۀ این سیستم است.

قفل کودک

وجود صفحه لمسی تعبیه شده روی فر سهولت در استفاده را به همراه دارد اما این موضوع درکنار جذابیت  صدایی که از فشردن هر کلید پخش می­شود شما را در صورت حضور کودک در منزلتان و نبود قفل کودک روی صفحۀ لمسی فر با مشکل مواجه خواهد کرد. وجود قفل کودک مزیتی است که با فشردن و نگه داشتن آن برای چند ثانیه صفحه لمسی فر را قفل می­کند.

برنامه پخت

برنامه پخت این امکان را به شما میدهد که با انتخاب هر کدام ازآنها مانند برنامه پیتزا، گریل یا. . . دستگاه به طور اتوماتیک بهترین دما با مناسب‌ترین روش در پخت را تنظیم می­کند و شما  برای پخت غذا تنها کافی است با روشن کردن و قرار دادن غذایتان در فر با خیال راحت به دیگر کارهایتان بپردازید.

فن خنک کننده

این فن در فر به صورت خودکار عمل کرده و در حفظ دستگاه­های حساس فر از گرمای داخل محفظه و خنک کردن سیستم فر و در نتیجه افزایش و بهبود عملکرد فر به­کار بسته شده است.

گارانتی فر توکار آلتون

تمامی محصولات آلتون شامل گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله شرکت است.

سخن آخر

موارد ذکر شده در این مقاله از جمله مزایای فر برقی آلتون به حساب می‌­­آید که به شما این امکان را می‌دهد که با بهره‌گیری از آنها و صرفه‌جویی در وقت و انرژی از انتخاب درست خود لذت ببرید. همچنین شما میتوانید برای انتخاب و خرید انواع فر توکار برقی آلتون به فروگاه اینترنتی سینک گاز مراجعه کنید و از پیج اینستاگرام دیدن نمایید.

  • فهمیه صیاد
  • 17-08-2021
  • 371 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!