آماده ارسال

شیر ظرفشویی قهرمان مدل زدرا متحرک کروم

15
خرید محصول شیر ظرفشویی قهرمان مدل زدرا متحرک کروم

قیمت: قیمت اصلی تومان 4,379,000 بود.قیمت فعلی تومان 3,722,150 است.

از شما بابت همکاری متشکریم! آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
معرفی کوتاه محصول

شیر ظرفشویی قهرمان مدل زدرا متحرک کروم

معرفی و کاربرد شیر ظرفشویی قهرمان مدل زدرا متحرک کروم

یکی از قسمت‌های حیاتی آشپز‌خانه‌ها، رستوران‌ها و دیگر مکان‌های مشابه که همیشه مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد، نوع شیر ظرفشویی آن است. یکی از نمونه‌های برتر، شیر ظرفشویی قهرمان مدل زدرا متحرک کروم است. این محصول دقیقا همان شیری است که تمامی نیاز‌ها و وسواس‌های آشپز‌خانه‌ها را برطرف می‌کند و آشپز‌خانه را به یک محیطی حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد.
لازم به ذکر است که کارتریج به کار رفته در شیر ظرفشویی قهرمان مدل زدرا متحرک کروم جنسی از سرامیک مقاوم دارد و ساخت کشور اسپانیا است. این کارتریج بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و می‌تواند عمل مخلوط کردن آب سرد و گرم را به راحتی انجام دهد. در ادامه شما را با برخی دیگر از ویژگی‌های این محصول آشنا می‌کنیم.

توضیحات

شیر ظرفشویی قهرمان مدل زدرا متحرک کروم دارای مشخصات زیر می‌باشد. به جهت خریدی مطمئن خوب است تا با دقت بیشتری به این بخش توجه فرمایید.

  • مدل: شیر ظرفشویی قهرمان مدل زدرا متحرک کروم
  • ابعاد محصول: 29*18*29سانتی‌متر
  • تعداد خروجی آب: 1 عدد
  • وزن: 2.62 گرم
  • جنس آلیاژ برنج

سایر مشخصات شیر ظرفشویی قهرمان مدل زدرا متحرک کروم

 این شیر ظرفشویی پرطرفدار از برند مشهور قهرمان و ساخت ایران است. ویژگی برتری که دارد این است که از شلنگ‌های آلمانی که ۱۲ سال ضمانت دارند ساخته شده است. لازم به ذکر است که پوشش شیر ظرفشویی قهرمان مدل زبرا از آبکاری فلز کروم با درجه میکرون بسیار بالا است. همین ویژگی باعث شده که شیر ظرفشویی در برابر تمامی عوامل فرسایشی مقاومت لازم را داشته باشد. این نوع شیر ظرفشویی از دستگیره‌هایی اهرمی با کارایی آسان تشکیل شده و رنگ آن معمولا شبیه فلز کروم و بسیار خاص می‌باشد و زیبایی آن کاملا ماندگار است.

این محصول به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مثل نداشتن نشتی، رسوب نکردن، دوام بلند مدت و پاکیزگی سریع و آسان، از بیمه نامه کیفیت نیز برخوردار است. این محصول پرطرفدار دارای گواهینامه استاندارد ملی و استاندارد‌های روز دنیا است. اما به دلیل وجود نمونه‌های بدل آن در بازار بهتر است از نمایندگی‌های معتبری چون سینک و گاز خرید کنید.

آشنایی با برند قهرمان

شیرآلات قهرمان یکی از پیشتازان در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولاتی بی‌نظیر و باکیفیت جهت کسب رضایت آغاز به فعالیت نمود. قهرمان نامی آشنا در بازار شیرآلات بهداشتی، با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و ماشین‌آلات روز دنیا در کنار استانداردهای بین‌المللی، یکی از پیشتازان عرصه تولید ملی انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی، تجهیزات حمام، شیرآلات بیمارستانی و الکترونیکی است.

طبق توصیه مقام معظم رهبری، جهت اشتغال‌زایی جوانان غیور سرزمینمان ایران، شرکت صنعت شیرآلات قهرمان اولین شهرک صنعتی خصوصی خود با مساحتی بالغ بر ۳۰ هکتار و ساختمانی حدود ۱۰۰ هزار مترمربع را در کشور احداث نموده است، این مجموعه بزرگ از قبیل ساختمان اداری و سوله‌های کارگاهی می‌باشد.

محصولات قهرمان، قهرمان خانه‌های شما

قهرمان با دقت در جزئیات و تکامل کردن زیبایی، تناسب، دوام و مهندسی را به شما هدیه می‌دهد. جهت ارتقا سطح کیفی تمامی محصولات قهرمان، مواد اولیه با نظارت همه جانبه با بهترین دستگاه‌های کوانتوم متر مورد تایید استاندارد، آنالیز می‌شوند. شلنگ‌های مورد استفاده در تمامی محصولات از کشور آلمان و کارتریج‌ها از کشور اسپانیا و کمپانی به نام SEDAL وارد شده که نشان‌دهنده‌ی بالاترین کیفیت و استانداردهای کشورهای پیشرفته دنیا می‌باشند.
در دنیای امروزی که تحول و رشد فناوری از همه چیز پیشی گرفته، در کنار ارزشمند بودن مصرف بهینه‌ی آب، شیرآلات قهرمان با در دست گرفتن نبض بازار و داشتن ضمانت 5 ساله توانسته است با برندهای مطرح جهان رقابت کند و سربلند باشد.

فروشگاه اینترنتی سینک گاز با تلاش شبانه روزی و حمایت شما مصرف‌کنندگان عزیز توانسته است در کنار ارائه خدمات وب سایت خود، پیج اینستاگرام را جهت ارائه بهتر و سریع‌تر خدمات در اختیار شما قرار دهد.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از سینک و گاز خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
قیمت اصلی تومان 4,379,000 بود.قیمت فعلی تومان 3,722,150 است.