آماده ارسال

سبد البسه شیب دار عمق ۴۰- سوما مدل A836

دسته: , 0 از 5 برند: آدلان
برچسب: ,
خرید محصول سبد البسه شیب دار عمق ۴۰- سوما مدل A836

قیمت: تومان 425,600

از شما بابت همکاری متشکریم! آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
معرفی کوتاه محصول

سبد البسه شیب دار عمق ۴۰- سوما مدل A836

معرفی و کاربرد سبد البسه شیب دار عمق ۴۰- سوما مدل A836 

امروزه کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که ماشین لباسشویی نداشته باشد. از سوی دیگر برای آنکه در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود و وقت کمتری تلف شود، لازم است تا همه لباس‌هایی که نیاز به شست‌وشو دارند را در یک سبد جمع کنیم. در این صورت اگر به یک سبد البسه نیاز دارید تا هم دم دستتان باشد و هم چیدمان خانه و اتاق را بهم نزند پیشنهاد می‌کنیم سبد البسه شیب دار سوما مدل A836 را خریداری نمایید. این محصول کاربردی و جادار برای قرار دادن لباس‌های چرک و یا لباس‌های اضافی طراحی شده است و قابلیت نصب بر روی درب کابینت را دارد. شما می‌توانید این سبد جادار و کاربردی را نزدیک ماشین لباسشویی خود نصب کنید تا هنگام شست‌وشو به همه لباس‌های چرک دسترسی داشته باشید. 

اگر دوست ندارید سبد البسه و سبد لباس چرک شما در دید باشد خرید این محصول از برند آدلان انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. ارتفاع این مدل سبد البسه شیبدار 47 سانتی‌متر و یونیت به اندازه 30 سانتی‌متر است. با توجه ابعاد این محصول می‌توانید کمد و کابینت مناسب را انتخاب کنید. 

توضیحات

سبد البسه شیب دار عمق ۴۰- سوما مدل A836 دارای مشخصات زیر می‌باشد. به جهت خریدی مطمئن خوب است تا با دقت بیشتری به این بخش توجه فرمایید.

  • مدل: سبد البسه شیب دار عمق ۴۰- سوما مدل A836
  • ابعاد محصول: ارتفاع 47 سانتی‌متر و عمق 40 سانتی‌متر
  • استحکام مناسب سبد
  • دارای پوشش مناسب آبکاری و رنگ کاری
  • یونیت : 30 سانتی‌متر
  • دارای فضای زیاد جهت نگهداری لباس‌ها

سایر مشخصات سبد البسه شیب دار عمق ۴۰- سوما مدل A836 

سبد البسه شیب دار سوما مدل A836 از سیم‌های مفتولی ساخته شده است و جنس آن از فلز باکیفیت و آبکاری شده می‌باشد. با خیال راحت می‌توانید این وسیله را در محیط‌های مرطوب مانند آشپزخانه نصب کنید و یا لباس‌های خیس را در آن قرار دهید بدون آنکه زنگ بزند و یا حالت خوردگی پیدا کند. 

این محصول از برند آدلان با توجه به کیفیت ساخت آن، طول عمر بالایی خواهد داشت و با وزن زیاد لباس‌ها مقاومت خود را از دست نخواهد داد. با توجه به عمق 40 سانتی‌متری آن می‌توانید لباس‌های چرک را تا زمان شست‌وشو در آن جمع کنید. در صورت عدم رضایت از کیفیت کالا می‌توانید از گارانتی 6 ماهه محصول استفاده نمایید. 

معرفی کوتاه شرکت آدلان

شرکت پیشرو و موفق با نام تجاری آدلان از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تجهیزات آشپزخانه آغاز کرده است و شرکت آدلان به عنوان پیشگام در زمینه تولید تولید انواع اکسسوری شناخته شده است.
شرکت آدلان در طی بیش از ۱۰ سال رقابت با دیگر تولیدکنندگان داخلی و رعایت کیفیت، نوآوری و عملکرد بالا در صنعت تولید لوازم آشپزخانه، امروزه به عنوان یکی از موفق‌ترین برندهای تولید تجهیزات و اکسسوری کابینت شناخته می‌شود.
گروه صنعتی پرآوازه آدلان در راستای جلب رضایت سرمایه‌های خود یعنی مشتریان ارجمند، با تجهیز ۲۰۰ فروشگاه معتبر در سراسر ایران با افتخار در خدمت شما هموطنان عزیز می‌باشد.

انواع محصولات آدلان

در ادامه به معرفی برخی از محصولات آدلان می‌پردازیم.

آبچکان ظرفشویی

آبچکان آویز و رومیزی در ابعاد کوچک و بزرگ به همراه جا لیوانی و جا قاشقی، آبچکان کابینت

تجهیزات آویز آشپزخانه

جا ادویه، جا قاشقی، جا لیوانی، جا دستمال رولی، جا حوله، جا سینی، سبد شوینده، کنج آویز

سطل ریلی داخل کابینت

سطل زباله تک و دو مخزنه ریزی

محصولات ریلی داخل کابینت

جا برنجی، جا حبوبات، جا بطری، جا قاشقی، جا قابلمه، چند منظوره، ریل کف، زیر کپسولی، جا سیب‌ زمینی و پیاز، سبد مواد شوینده، کنج جادویی، مینی سوپر، نیم‌گرد گردان

نظم ‌دهنده‌های سوپرمارکتی

سوپر وسط، سوپر یخچالی

شرکت آدلان دارای گواهی ایزو 2008-9001 با هدف ارائه خدمات و کالاهای پشتیبان متناسب با نیاز شما مشتریان عزیز در جهت افزایش رضایت و سیل وفاداری اقدام به ایجاد واحد قدرتمند خدمات پس از فروش نموده است. شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 77455190-021 تماس حاصل نمایید و یا پیج اینستاگرام سینک و گاز را دنبال کنید.

برچسب: ,
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از سینک و گاز خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان 425,600