آماده ارسال

شیر آفتابه قهرمان مدل تنسو رویال

خرید محصول شیر آفتابه قهرمان مدل تنسو رویال

قیمت: تومان 2,139,000

از شما بابت همکاری متشکریم! آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
معرفی کوتاه محصول

شیر آفتابه قهرمان مدل تنسو رویال

محصول: شیر آفتابه

مدل: تنسو رویال

برند: قهرمان

کشور سازنده: ایران

جنس: آلیاژ برنج

توضیحات

بهترین شیر آفتابه/توالت تولید کدام برند است؟

طراحی لوکس و رنگ‌های شکیل یکی از مهم‌ترین انتقال دهنده‌های زیبایی دکوراسیون داخلی به بیننده هستند. در ادامه قرار است  برای کسانی که به زیبایی منزل خود اهمیت می‌دهند پیشنهاد مناسبی داشته باشیم پس با ما همراه باشید.

شیرآلات قهرمان از دسته کارخانه‌جاتی است که در این زمینه پیشینه درخشانی داشته است و این‌بار بر اساس بهترین مدل‌ها و به‌روزترین تکنولوژی شیر آفتابه قهرمان مدل تنسو رویال را تولید کرده است.

نام دیگر شیر آفتابه قهرمان در مدل ذکر شده شیر توالت می‌باشد که با طراحی منحصر به‌فرد خود هوشمندی شما در انتخاب را اثبات می‌کند. این سری از شیرهای توالت با بهره‌گیری از اهرم سمت چپ تولید شده و در سه رنگ کروم،طلایی و مشکی_طلایی و مناسب با انواع سلیقه به بازار عرضه می‌شوند. همچنین شیر توالت قهرمان مدل تنسو رویال مجهز به کارتریج 35 اسپانیایی و شلنگ آلمانی اصل می‌باشد که طبق سفارش و درخواست شما در قالب آبکاری طلا نیز خواهد بود.

شرکت شیرآلات قهرمان با تضمین پنچ‌ساله محصولات خود خیال مشتریان را بابت کیفیت اجناس راحت کرده و با پانزده ماه ضمانت پس از فروش به خریداران اطمینان خاطر می‌بخشد.

پیشینه شرکت شیرآلات قهرمان

امروزه این شرکت از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات و شیرآلات بهداشتی، سازندهٔ شیرآلات الکترونیکی بیمارستان‌ها می‌باشد که دارای استانداردهای بین‌المللی است. در حال حاضر حدود سه‌هزار نفر در این مجموعه درحال خدمت رسانی هستند.

محصولات قهرمان را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سینک گاز و یا پیج اینستاگرام این فروشگاه تهیه نمایید.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از سینک و گاز خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان 2,139,000