آبچکان توکار کابینت

قیمت آبچکان توکار کابینت

حتما شما هم معتقدید که مهم‌ترین بخش هر خانه‌ای، آشپزخانه است. در این قسمت کارهای مختلف و مهمی ازجمله پختن غذا و شستن ظروف که ارتباط مستقیمی با سلامتی اعضای خانواده دارند انجام می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، به‌منظور زیباترشدن هرچه بیشتر دکوراسیون داخلی خانه، زیباتر بودن دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از اکسسوری‌هایی که می‌تواند زیبایی آشپزخانه را دوچندان کند، آبچکان توکار کابینت است. اگر می‌خواهید با این اکسسوری تاثیرگذار بر زیبایی آشپزخانه بیشتر آشنا شوید، ادامه این مطلب از سایت را از دست ندهید.‌ همراه ما باشید.

 

آشنایی با آبچکان توکار کابینت

آبچکان‌ها به‌دلیل کاربرد زیادی که دارند توانسته‌اند علاقه‌مندان زیادی را به‌خود جذب کنند. به‌علت پرطرفدار بودن این محصول پرکاربرد، آبچکان‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که یکی از آن‌ها آبچکان توکار است. همان‌طورکه از نام این نوع آبچکان مشخص است، نوعی سازه مخفی محسوب می‌شود که ممکن است در نگاه اول خود را نمایان نکند. مخفی بودن این آبچکان چیزی از اهمیت آن کم نمی‌کند چراکه درصورت نبودنش، با تعداد زیادی ظرف خیس و شسته‌شده مواجه خواهید شد که باید‌ خشک گردند.

بهتر است بدانید که طراحی آبچکان‌ها به‌نحوی است که می‌توانید ظروف مختلف را پس از شستشو برای خشک کردن در بخش‌های مختلف آن که تعبیه شده است، قرار دهید. این محصولات علاوه‌بر آن‌که طراحی ساده‌ای دارند، از کاربردهای فراوانی برخوردارند که شما می‌توانید ظروف خود را پس از خشک شدن، بدون آنکه لکه‌ای ‌بر‌ روی آن‌ها مشاهده کنید، جمع نمایید. نکته دیگری که لازم است بدانید اینست‌که آبچکان‌ها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که بنابر نیاز خود می‌توانید به خرید آن اقدام کنید.

آبچکان توکار از مزیت‌های فراوانی برخوردار است که بدون‌شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها نصب در داخل کابینت می‌باشد. این مزیت سبب می‌شود تا فضای کمتری از کابینت اشغال شود. در بخش‌های بعدی به بررسی دقیق‌تر مزیت‌های آبچکان فوق پرداخته‌ شده که بهتر است با آن‌ها آشنا شوید.

 

مزیت‌های استفاده از آبچکان توکار کابینت

در بخش قبلی سعی شد تا حدودی با آبچکان توکار آشنا شوید. در این بخش با برشمردن مزیت‌های متعدد این نوع از آبچکان‌ها، بیشتر از قبل با این محصول پرکاربرد در آشپزخانه آشنا خواهید شد. فواید استفاده از ابچکان‌های توکار عبارتنداز:

  • بهینه‌سازی فضا

یکی‌از ویزگی‌های مثبت آبچکان‌های توکار اینست‌که قابلیت مخفی شدن در داخل کابینت یا پشت سینک را دارند. وجود چنین ویژگی سبب می‌شود تا بتوانید از فضای آشپزخانه خود به‌طور بهینه‌ای بهره‌مند شوید. در حال‌حاضر آبچکان‌هایی در بازار وجود دارند که از طراحی زیبا و مدرنی برخوردار هستند که شما می‌توانید با استفاده از فضای بهینه‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهند، ظروف مختلف خود را پس از شستشو برای آبکشی کردن در داخل آن‌ها قرار دهید.

  • زیباتر کردن فضای آشپزخانه

در بخش‌های قبلی به این مسأله اشاره کردیم که امروزه بانوان عزیز بیشتر از گذشته به زیبایی دکوراسیون منزل اهمیت می‌دهند. برای آنکه فضای خانه زیباتر و بهتر دیده شود بایستی از فضاهای موجود در آن به‌خوبی استفاده نمود. یکی از بخش‌هایی که در زیبایی منزل تاثیر بسزایی دارد، آشپزخانه است. برای آنکه آشپزخانه زیباتر دیده شود می‌توان از اکسسوری‌های مختلف مانند آبچکان توکار استفاده کرد. بدون‌شک این محصول به‌علت داشتن طراحی زیبا، فضای آشپزخانه شما را بیشتر از گذشته زیبا می‌کند.

  • برخورداری از کیفیت و دوام بالا

یکی‌دیگر از ویژگی‌ها و مزیت‌های آبچکان‌های توکار که لازم است به آن اشاره شود، برخوردار بودن از دوام و کیفیت بالا است. این محصول را از استیل ضدزنگ می‌سازند که همین عامل در طولانی بودن عمر آن موثر است. همان‌طورکه احتمالا خودتان هم متوجه شده‌اید، ساخت آبچکان‌ها از استیل ضد‌زنگ در مقاوم بودن آن‌ها در برابر زنگ‌زدگی تاثیر زیادی دارد.

  • نظم‌دهی به ظروف

یکی از دغدغه‌هایی که برای اغلب بانوان در هنگام شستن ظروف پیش می‌آید، نظم دادن به ظروفی است که شسته شده‌اند. اگر می‌خواهید دغدغه خود را در این مورد از بین ببرید، استفاده از آبچکان توکار به شما توصیه می‌شود. تولیدکنندگان این محصول پرکاربرد، فضاهایی در نظر گرفته‌اند که شما می‌توانید ظروف خود را پس از شستن، برای آبکشی کردن در آن‌ها قرار دهید.

آیچکان توکار کابینت
آیچکان توکار کابینت

معرفی بهترین مدل های آبچکان توکار

با توجه به تنوع آبچکان های توکار موجود در بازار در این مقاله 10 مدل از بهترین و پرطرفدارترین انواع آبچکان توکار را معرفی می کنیم تا به راحتی مدل دلخواه خود را با توجه به نیاز و فضای آشپزخنه خود از سایت انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

آبچکان توکار مربعی استیل 43 در 43

این نوع آبچکان با ابعاد 43 در 43 از جدیدترین انواع آبچکان توکار می باشد که به دلیل مخفی شدن در صفحه کابینت، زیبایی خاصی به طراحی آشپزخانه می بخشد. از ویژگیهای این نوع آبچکان به جنس استیل ضد زنگ ، دارای خروجی سیفون جهت تخلیه آب و سبد مخصوص برای قرارگیری بشقاب، لیوان و جا قاشقی می توان اشاره کرد.

آبچکان توکار مربعی مشکی 43 در 43

این نوع آبچکان از جنس استیل با روکش مشکی می باشد و بدون هیچ لبه ای همتراز با کابینت قرار می گیرد و دارای عمق 12 سانتی متری می باشد. به دلیل شکل مربعی آن هماهنگی خاصی به آشپزخانه می بخشد.

آبچکان توکار استیل 50 سانت

این نوع آبچکان استیل، با ابعادی کوچک ولی با کارایی بالا و بی نظیر، راه حلی مناسب برای بهبود فضای آشپزخانه‌ است و به شما اجازه می‌ دهد تا به آسانی ظروف خود را در دسترس داشته باشید. جنس آن از استیل ضد زنگ و ضد خش است و دارای عرض 18 سانتی متر و عمق 16 سانتی متر می باشد.

آبچکان توکار مشکی 50 سانت

آبچکان توکار مشکی با طول 50 سانتی متر، با طراحی زیبا و جنس با کیفیت، یک انتخاب عالی برای هر آشپزخانه‌ ای است. این سبدها با نظم دادن به ظروف و وسایل آشپزخانه، هماهنگی کاملی با رویه کابینت دارند و به طور ایده‌ آل در فضای داخلی کابینت یا کنار آن، جایی برای نصب دارند تا آبچکان به راحتی قابل دسترسی باشد.

آبچکان توکار استیل 80 سانت

این نوع آبچکان با طول 80 سانتی متر  و عرض 18 سانتی متر جایگزینی مناسب برای سبد های سنتی در آشپزخانه‌ های مدرن می‌ باشند. آبچکان توکار، با طراحی بی‌ لبه و هم‌ سطح با کابینت، زیبایی و نظم بیشتری به آشپزخانه شما می‌ بخشد و جنس اآن از استیل ضد زنگ می باشد.

آبچکان توکار مشکی 80 سانت

آبچکان توکار مشکی با طول 80 سانتی متر و عرض 18 سانتی متر با طراحی مدرن و شیک، به صورت مخفی در کابینت نصب شده که باعث بهینه شدن فضای آشپزخانه و افزایش کارایی می‌ شود.

آبچکان توکار استیل 95 سانت

این نوع آبچکان با طول 95 سانتی متر و عرض 18 سانتی متر می‌ توانند محلی برای قرار دادن قاشق و چنگال و ظروفی مانند بشقاب و لیوان را فراهم کنند. این سازه‌ ها، علاوه بر ارائه نظم در آشپزخانه، به کاهش لکه‌ های آب روی ظروف کمک می‌ کنند.

آبچکان توکار مشکی 95 سانت

این نوع آبچکان‌ ها نه تنها فضای کمتری اشغال می‌ کنند، بلکه با پوشاندن و پنهان کردن ظروف، به زیبایی و تمیزی آشپزخانه کمک شایانی می‌ کنند.

آبچکان توکار استیل 114 سانت

این نوع آبچکان با طول 114 سانتی متر بلندترین آبچکان از نظر طول می باشد که بسته به فضای موجود آشپزخانه خود می تواند بهترین انتخاب باشد. ساختار استیل مات با ضخامت مناسب، نشان از دوام و کیفیت بالای این محصول دارد و قابلیت تنظیم ارتفاع  را دارا می باشد و به سادگی قابل نصب است.

آبچکان توکار مشکی 114 سانت

این محصول با طول 114 سانتی متر، امکان سازماندهی بهتر و کارآمدتر مواد و وسایل آشپزخانه را فراهم می‌ کند. این نوع آبچکان، از جنس استیل مات با روکش مشکی، از کیفیت بالا و دوام فوق‌ العاده ای برخوردار است.

 

نکات لازم در هنگام خرید آبچکان توکار کابینت

بهتر است در خرید آبچکان توکار، ابتدا نوع کابینت‌ها را بررسی کرده و به فضای موجود در آشپزخانه توجه کافی داشته باشید تا از مناسب بودن مدل انتخابی خود اطمینان حاصل کنید. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که تجربه و نظرات دیگر مشتریان می‌تواند به شما کمک کند تا این محصول را به درستی انتخاب نمایید. برای خرید یک آبچکان مناسب با سلیقه شما، بهتر است به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید و به مقایسه قیمت این محصول بپردازید تا با توجه به بودجه خود انتخاب بهتری داشته باشید.

 

قیمت آبچکان توکار کابینت

قیمت آبچکان توکار، می‌تواند با توجه به جنس، کیفیت، شکل طراحی، نوع محصول، سایز آبچکان و همچنین طبقات به کار رفته شده در آن، متغیر باشد. البته ناگفته نماند که برندی که از این محصول انتخاب می‌کنید می‌تواند در تغییر قیمت آن تاثیر بسزایی داشته باشد. بهتر است آبچکان‌هایی را انتخاب کنید که در برابر رطوبت دارای استحکام بیشتری بوده و پوسیده نشوند تا سال‌ها ماندگاری داشته باشند و بتوان به مدت طولانی از این آبچکان‌ها استفاده کرد. آبچکان‌هایی که از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند  و آبچکان‌های مدل آلومینیومی می‌تواند گزینه مناسبی برای این امر باشند.

لازم به ذکر است که برای نصب آبچکان‌های توکار، احتیاجی به نصاب ندارید زیرا به آسانی در محل مورد نظر نصب می‌شوند. این محصول، پیچ‌ها و اتصالاتی را به همراه دارد که توسط آن‌ها می‌توان آبچکان‌ها را به دیواره کابینت متصل نمود. این آبچکان‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که می‌توانند وزن ظروف را به خوبی تحمل کنتد. همچنین مدل، جنس و قیمت این محصول‌ها به قدری متنوع است که هر شخص می‌تواند با توجه به بودجه خود، مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشد.

 

قیمت آبچکان توکار کابینت
قیمت آبچکان توکار کابینت

 

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با آبچکان توکار و مزیت‌های آن آشنا کنیم. به طور کلی دریافتیم که این محصول به عنوان اکسسوری در داخل آشپزخانه کاربرد فراوانی دارد. اگر می‌خواهید انواع این آبچکان‌ها را با قیمت مناسب تهیه کنید، بهتر است به فروشگاه ما در سینک گاز سر بزنید. دقت داشته باشید که جنس بی‌کیفیت در حوزه خرید آبچکان‌ها زیاد شده است و ممکن است بسیاری از افراد به اشتباه آبچکان‌هایی که دارای برند ناشناس هستند و جنس نامرغوبی دارند را انتخاب کنند پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید یک آبچکان با جنس اصل و مرغوب را دارید با ویژگی‌ها و خصوصیات این محصول آشنا شوید و حتما آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آبچکان توکار سینک گاز می‌توانید به سایت و یا پیج اینستاگرام مجموعه مراجعه نمایید.

 

 

  • فهمیه صیاد
  • 24-09-2024
  • 10 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!