مزایای خرید علم دوش پیانویی نسبت به دیگر علم دوش‌های بازار

مزایای خرید علم دوش پیانویی نسبت به دیگر علم دوش‌های بازار

حتما شما هم می‌پذیرید که با دوش صبحگاهی می‌توانید روزتان را با طراوت شروع کنید. مسلما هرچقدر از دوش گرفتن در اول صبح لذت ببرید، به‌همان میزان در محیط کار خود با انرژی‌تر خواهید بود. عوامل زیادی در کیفیت دوش شما چه در ابتدای روز و چه حتی پس از برگشتن از سرکار تاثیرگذارند که ازجمله آن‌ها می‌توان ‌به علم دوش اشاره کرد. در حال‌حاضر، علم دوش‌های مختلفی در بازار موجود است که شما می‌توانید برای داشتن یک دوش جذاب به تهیه آن‌ها اقدام کنید. از میان علم دوش‌های موجود، پیشنهاد می‌کنیم خرید دوش پیانویی را انجام دهید تا با این کار، لذت خود از دوش گرفتن را چند برابر افزایش دهید. با ما در این مطلب از سایت سینک‌گاز همراه باشید تا به معرفی دوش پیانویی، انواع آن و مزیت‌های متعدد استفاده از این محصول بپردازیم.

علم دوش پیانویی چیست + انواع

با کمی گشت‌وگزار در بازار شیرآلات، به وضوح خواهید دید که در حال‌حاضر شیرها و دوش‌های متنوعی در شکل‌ها و رنگ‌های گوناگون موجود هستند که افراد می‌توانند متناسب با سلیقه خود به تهیه آن‌ها بپردازند. از بهترین دوش‌های موجود، دوش پیانویی است که در دو نوع ساده و دیجیتال طراحی و تولید گشته‌اند. دوش‌های پیانویی به‌علت داشتن طراحی زیبا، کیفیت عالی و کاربرد فراوان، مورد توجه تعداد زیادی از افراد جامعه قرار گرفته‌‌اند. اگر مایل به خرید دوش پیانویی هستید، بهتر است بدانید که این نوع از دوش‌ها از سه بخش دوش اصلی، وان پرکن و کلیدات تشکیل شده است.

هرکدام از بخش‌های ذکرشده که در هر دو نوع دوش پیانویی ساده و دیجیتال موجود هستند، برایشان وظایفی تعریف شده است. اما به‌طور کلی، سه قسمت تشکیل‌دهنده این دوش به مصرف‌کننده این قابلیت را می‌دهند که بتواند میزان دما و فشار آب را تحت کنترل خود داشته باشد. همین عامل سبب شده تا محبوبیت علم دوش پیانویی افزایش چشمگیری پیدا کرده و به یکی از محصولات پرمخاطب تبدیل شود.

دوش پیانویی ساده

دوش‌های پیانویی در دو نوع ساخته می‌شوند که یکی از آن‌ها دوش پیانویی ساده است. همان‌طورکه از نام این نوع دوش مشخص است، ساختار آن‌ها ساده بوده و به دو صورت پلاستیکی و فلزی تولید می‌شوند. دوش‌های ساده دو شیر مستقل دارند که از آن‌ها برای جریان‌های آب سرد و گرم استفاده می‌شود. اگر تا به‌حال تجربه بررسی ساختمان‌ این نوع از دوش‌ها را داشته باشید، دیده‌اید که در ساختمان آن‌ها یک شیر سه‌گانه وجود دارد که با کمک آن می‌توان جریان آب را کنترل کرد.

 

دوش پیانوئی ساده
دوش پیانوئی ساده

 

دوش پیانویی دیجیتال

نوع دیگر دوش‌های پیانویی موجود در بازار، دوش‌های پیانویی دیجیتالی است که در ساخت آن‌ها از فناوری جدید استفاده شده است. مجهز بودن به صفحه نمایشی دیجیتالی و کنترل لمسی آن ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوش‌های پیانویی دیجیتالی محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با خرید این نوع از دوش پیانویی، پارامترهای مختلفی مانند دمای آب، حالت‌های پاشش آب، میزان دبی آب و… را به‌آسانی کنترل نمایید. آنچه که واضح است، قیمت دوش‌های پیانویی دیجیتالی، بیشتر از نوع ساده آن بوده و راحتی کنترل آب در نوع دیجیتالی آسان‌تر انجام می‌شود. جالب است بدانید که مزیت‌های علم دوش پیانویی مانیتوردار به‌حدی زیاد است که نمی‌توان به تمامی آن‌ها اشاره کرد. باید این محصول را بخرید تا با کاربردهای ممتاز آن آشنا شوید.

 

دوش پیانوئی دیجیتال
دوش پیانوئی دیجیتال

ویژگی های جالب دوش پیانویی

تا به اینجای مطلب سعی شد به معرفی دوش پیانویی و انواع آن پرداخته شود. همانطورکه متوجه شدید، این دوش‌ها از کاربردهای فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند که شما می‌توانید به‌عنوان مصرف‌کننده و کسی که صبح خود را با دوش گرفتن آغاز و یا شب خود را با دوش گرفتن تمام می‌کند، از کاربردهای عالی این محصول بهره‌مند شوید. در این بخش قصد داریم تا شما را با خصوصیات و ویژگی‌های دوش‌های پیانویی بیشتر آشنا سازیم. ازجمله ویژگی‌های مهم علم دوش پیانویی عبارت است از:

  • از قطعات مرغوب و باکیفیت در ساخت آن استفاده شده است.
  • بدنه این محصول از برنج درجه‌یک تولید شده است.
  • آبکاری دقیق و حرفه‌ای اجزای دوش پیانویی، از دیگر نقاط قوت این دوش محسوب می‌شود.
  • سردوش آن متحرک بوده و می‌توانید در چند حالت از آن استفاده کنید.
  • با کمک شیر شاتاف موجود در این محصول می‌توانید کف حمام را تمیز کنید.
  • مجهز به نور LED و ژنراتور است.
  • از تنطیم‌کننده حالت شیر آب برخوردار است.
  • مدت‌زمان باز بودن شیر آب به کمک این محصول قابل تشخیص است.
  • و…

مزایای خرید دوش پیانویی نسبت به دیگر دوش‌های بازار

پیش از آنکه به خرید دوش پیانویی ترغیب شده باشید، احتمالا با این سوال که مزایای دوش پیانویی چیست و چه برتری نسبت به دیگر دوش‌های موجود در بازار دارد؟ مواجه شده‌اید. چنانچه تا به‌حال از مزیت‌های این دوش آگاهی کسب نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این بخش را از دست ندهید چراکه قصد داریم به‌طور کامل به‌بررسی مزیت‌های این محصول پرطرفدار بپردازیم.

  • به‌آسانی نصب می‌شوند.

یکی‌از مزیت‌های مهم علم دوش‌های پیانویی اینست‌که به‌آسانی نصب می‌شوند. شاید با خود فکر کرده‌اید که به‌دلیل پیچیده‌بودن ساختار این محصول، نصب آن نیاز به مهارت خاصی دارد.

  • ارتفاع آن را می‌توانید تنظیم کنید.

یکی‌دیگر از ویژگی‌ها و مزیت‌های خوب دوش‌های پیانویی، تنظیم ارتفاع آن است. به‌این معنا که شما به‌عنوان مصرف‌کننده هیچگونه محدودیتی در تنظیم ارتفاع آن ندارید و می‌توانید بنابه‌نیاز خود، ارتفاع آن را تنظیم کرده و از دوش گرفتن لذت ببرید.

  • می‌توانید در مصرف آب صرفه‌جویی کنید.

بدون‌شک یکی‌از مهم‌ترین مزیت‌هایی که سبب شده افراد زیادی به خرید شیر پیانویی ترغیب شوند اینست‌که با کمک این شیرها می‌توانند آب را صرفه‌جویی کنند. به‌عنوان مثال، افراد می‌توانند در هنگام شامپو زدن، جریان آب را قطع کرده و زمانی‌که قصد شستشوی موها را داشتند، جریان آب را باز نمایند. جالب است بدانیدکه میزان جریان و دمای آب پس از بستن شیر تغییر نکرده و در نتیجه پس از باز کردن آن نیازی به تنظیم مجدد ندارد.

  • با کمک دوش دستی، آبکشی کنید.

از دیگر مزیت‌های مهم دوش پیانویی، وجود دوش دستی در آن است. شما می‌توانید با کمک دوش دستی، کارهایی مانند شستن کودکان و حتی حیوان خانگی خود را به‌راحتی و بدون دغدغه انجام دهید.

چرا خرید دوش پیانویی را توصیه می کنیم؟

امیدواریم تا به اینجا آگاهی شما از دوش‌های پیانویی را بالا برده باشیم. با خصوصیاتی که از دوش‌های پیانویی کسب کرده‌اید، به احتمال خیلی‌زیاد شما هم به یکی‌از طرفداران جدی این محصول تبدیل شده‌اید. چنانچه خرید دوش پیانویی جزء اولویت‌های شما است، بهتر است در خرید آن نهایت دقت را به‌خرج دهید. از انجائی‌که این دوش جزء شیرآلات پرطرفدار محسوب می‌شود لذا فروشگاه‌هایی وجود دارند که برای رسیدن به سود بیشتر، دوش‌های پیانویی بی‌کیفیت را به مشتریان عرضه می‌کنند. لذا لازم است تا این محصول را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید تا خیال شما از بابت یک خرید مطمعن راحت باشد. شما می‌توانید دوش پیانویی در دو نوع ساده و دیجیتالی را هم‌اکنون از فروشگاه اینترنتی ما خریداری نمایید.

قیمت دوش پیانویی

اینکه بخواهیم برای دوش‌های پیانویی قیمت تعیین کنیم شاید کار درستی نباشد. به‌علت آنکه قیمت این محصول در زمان‌های مختلف تغییر می‌کند، لذا نمی‌توان قیمت آن را تعیین کرد. پارامترهای گوناگونی ازجمله مدل و طرح دوش، رنگ آن، برند و … در تعیین قیمت نهایی شیر فوق تاثیرگذارند. چنانچه علاقه‌مند به خرید دوش پیانویی و استعلام قیمت آن هستید، می‌توانید همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی موجود با کارشناسان ما در سینک‌گاز در تماس باشید و قیمت‌های موجود را استعلام بگبرید.

کلام آخر

با خرید دوش پیانویی می‌توانید محیط حمام خود را زیبا و شیک کنید. این نوع از دوش‌ها دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فردی هستند که در این مطلب با برخی از آن‌ها آشنا شدید. واضح است که تفاوت میان دوش‌های پیانویی با دیگر دوش‌ها بسیار زیاد بوده که وجود همین تفاوت‌ها سبب شده تا به تعداد طرفداران این محصول روزبه‌روز اضافه گردد. در پایان امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیرآلات بهداشتی و انواع آن‌ها می‌توانید به سایت و یا پیج اینستاگرام سینک گاز مراجعه کنید.

 

 

  • فهمیه صیاد
  • 12-10-2024
  • 195 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!