خرید سینک الماس

خرید سینک الماس

خرید سینک‌های برند الماس

یکی از بخش‌های مهم و پر کاربرد هر خانه قطعاً آشپزخانه آن خانه است. ما روزانه ساعت‌های زیادی را در آشپزخانه صرف می‌کنیم. سینک ظرف‌شویی پرکاربردترین وسیله آشپزخانه است. پیشنهاد ما به شما خرید سینک الماس است. زیرا استفاده از یک سینک با دوام از برندی معتبر به شما این امکان را می‌دهد که سال‌ها از یک محصول استفاده کنید. برند الماس یک از برترین و موفق‌ترین برندها در حوزه تولید سینک ظرف‌شویی است. در بازار با تنوع زیادی از برندهای فعال در این زمینه مواجه هستیم.

اما آیا تمام این سینک‌هایی که روانه بازار می‌شوند کیفیتی یکسان دارند؟ قطعاً پاسخ منفی است. ساخت لوازم آشپزخانه از جمله سینک دیگر مانند گذشته کار مشکلی نیست. با پیشرفت تکنولوژی و کمی مطالعه در این زمینه می‌توان انواع سینک ظرف‌شویی را تولید کرد. اما برند الماس که یکی از بهترین برندهای سینک ظرف‌شویی است در سال‌های فعالیت به تجربه‌های خوبی دست یافته است. تجربه و استفاده از تجهیزات مرغوب سبب انتخاب این سینک و افزایش فروش این برند شده است.

معرفی برند محبوب الماس

برند نگین الماس با نام تجاری الماس بیش از 20 سال است که فعالیت خود را با هدف تولید جنس ایرانی و با دوام آغاز کرده است. مدیر عامل این شرکت درخشان آقای اکبریان، کارآفرین موفق کشور می‌باشد. جناب آقای اکبریان بر این باور هستند که محصولات الماس، نگین خانه‌های شما می‌باشند. با خرید سینک الماس، این محصول چون نگینی در خانه شما خواهد ‌درخشید.

سینک‌های الماس با فناوری نوین زیر نظر طراحان و کارشناسان حرفه‌ای تولید می‌شوند. لازم است بدانید سینک‌های الماس همگی از عالی‌ترین نوع استیل موجود در بازار ساخته می‌شوند. برند الماس اولین برندی است که شروع به تولید سینک‌های پرسی با عمقی زیاد کرده است.محصولات الماس از تنوع بسیار بالایی برخورد دارند و متناسب با هر فضایی طراحی شده‌اند.از دیگر ویژگی‌های این برند نامی می‌توان به طراحی زیبا و خاص آن اشاره کرد. جهت بازدید از انواع سینک‌های الماس به سایت سینک گاز که بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین فروشگاه اینترنتی است مراجعه کنید.

مدل‌های سینک‌های الماس

همان‌طور که گفته شد یکی از مشخصاتی که موجب خرید سینک الماس می‌شود، تنوع بسیار بالای این برند خوش‌نام است. مدل‌های این برند به فانتزی، نیمه فانتزی و معمولی تقسیم می‌شود. سینک‌های الماس با دو لگن و تک لگن با عمق‌های 20 و 15 سانتی‌متر تولید می‌شوند.

سینک‌های یک لگنه برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است و سینک‌های دو لگنه برای هر نوع آشپزخانه‌ای متناسب هستند. سینک دو لگنه به شما این امکان را می‌دهد که هم‌زمان از دو لگن استفاده کنید. سینک‌های دو لگنه برای خانواده‌های پر جمعیت مناسب هستند. همچنین می‌توانید قابلمه یا ظروف بزرگ را به راحتی بشورید. عمق لگن سینک‌های الماس با یکدیگر متنوع می‌باشند. این تنوع در لگن مدل و نوع نصب دست مشتری را در خرید سینک الماس باز گذاشته است.

انواع سینک الماس

انواع سینک‌های الماس

در یک تقسیم‌بندی کلی انواع سینک الماس به سه دسته تقسیم می‌شوند.

سینک ظرف‌شویی روکار الماس

سینک ظرف‌شویی روکار الماس همان‌طور که از نامش مشخص است روی کابینت نصب می‌شود. نصب این مدل سینک در بعضی مدل‌ها به دیوار نصب می‌شود و در برخی مواقع به دیوار پشت کابینت متصل می‌شود. سینک‌های روکار برای هر سبک آشپزخانه‌ای مناسب می‌باشند. سینک‌های روکار الماس در سایزهای مختلف یک لگنه و دو لگنه موجود هستند.

سینک ظرف‌شویی توکار الماس

سینک‌ توکار الماس برای آشپزخانه‌هایی با سبک مدرن بسیار متناسب می‌باشد. در واقع این مدل سینک‌ها از جدیدترین سینک‌های موجود در بازار هستند که طراحان و دیزاینرها برای زیباسازی آشپزخانه از آن استفاده می‌کنند. سینک توکار نیز طرح‌ها و جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند. لازم است این مدل سینک‌ها توسط نصاب حرفه‌ای نصب شود.

سینک ظرف‌شویی زیر صفحه‌ای

سینک زیر صفحه‌ای الماس هم اندازه و متناسب با کابینت است. در واقع این سینک‌ها در زیر صفحه کابینت نصب شده و به همین دلیل باید دقت کرد که اندازه سینک با کابینت کاملاً اندازه و فیکس باشد. برای نصب سینک زیر صفحه‌ای، محفظه‌ای از کابینت برش زده می‌شود. به دلیل تماس آب بیشتر با کابینت از صفحه‌های کورین استفاده می‌شود.

برای خرید سینک الماس در مدل مورد نظر خود به فروشگاه اینترنتی سینک گاز مراجعه فرمایید.

ویژگی سینک‌های الماس

برخی از مشخصات سینک‌های الماس سبب جذب مشتری شده و رضایت مشتری را به خود جلب کرده است. از جمله مشخصات بارز سینک این برند می‌توان به کیفیت بسیار بالای محصولات اشاره کرد.

ویژگی‌های بارز سینک‌های ظرف‌شویی الماس عبارت‌اند از:

  • وجود سینک‌های فانتزی در عمق 20 سانتی‌متری
  • در دسترس بودن نمایندگی‌ فروش در سطح کشور
  • ارسال ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن به اقسام نقاط
  • استفاده از قطعات و تجهیزات تماماً ساخت ایران
  • بسته‌بندی و پکیجینگ بسیار با کیفیت و شکیل
  • ده سال ضمانت روی محصول بدون قید و شرط
  • تنوع بالا سینک‌ها در سایز و مدل و تعداد لگن
  • کیفیت بالای ورق استیل از نوع استنلس 304
  • بهترین سینک‌های پرسی موجود در تمام بازار
  • خدمات پس از فروش بسیار عالی به مشتریان
  • قیمت بسیار مقرون به صرفه تمام محصولات
  • سیفون بسیار عالی با تخلیه آب بسیار سریع
  • ضدزنگ مقاوم در برابر ضربه با عمر طولانی

ظرفشویی الماس

خرید سینک الماس از فروشگاه اینترنتی

این روزها دیگر کمتر کسی برای خرید به بازار و خیابان رجوع می‌کند. خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به شما این امکان را می‌دهند که بدون صرف وقت بتوانید بهترین خرید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشید. فروشگاه اینترنتی سینک گاز با هدف حمایت از تولیدات ملی و ارائه محصولی مرغوب به مصرف کننده آغاز به کار کرده است.

فروشگاه ما با برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه همکاری دارد. یکی از محبوب‌ترین، با کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین برندهای سینک ظرف‌شویی، برند نگین الماس یا الماس می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سینک گاز و بازدید از انواع سینک‌های الماس بهترین گزینه را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. کارشناسان فروش مجموعه برای مشاوره به مصرف کننده در خدمت شما هستند.

خرید سینک الماس به شما این امکان را می‌دهد که سینک مد نظر خود را به راحتی تهیه کنید و از خدمات پس از فروش این برند فوق‌العاده بهره ببرید. برای اطلاع بیشتر از محصولات سینک گاز از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمایید. پیشاپیش از اعتماد و انتخاب شما سپاس‌گزاریم.

  • فهمیه صیاد
  • 15-07-2021
  • 445 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!