خرید فر آلتون

خرید فر آلتون

فر یکی از کاربردی‌ترین لوازم هر خانه و آشپزخانه است. فر کارایی‌های زیادی دارد و این قابلیت را دارد که صرف کوتاه‌ترین زمان ممکن غذا را مهیا کرد. فر این روزها جزء اصلی‌ترین و کارآمدترین وسیله‌های مورد استفاده برای یک کدبانو است. خرید فر آلتون این روزها افزایش چشم‌گیری داشته است که این خود نشان دهنده موفقیت در رقابت با دیگر برندهای فعال در این حوزه است.

اما دلیل فروش بالای فرهای آلتون چیست؟ قطعاً جلب رضایت مشتری. اما سؤال بعدی که پیش می‌آید این است که برند آلتون چگونه رضایت خاطر مصرف کنندگان را کسب کرده است؟ چه ویژگی‌هایی سبب موفقیت برند آلتون در عرصه عظیم تولید لوازم آشپزخانه شده است؟ با ما همراه باشد تا در ادامه این مطلب ویژگی‌ فرهای آلتون و دلیل درخشیدن این برند نامی را بررسی کنیم.

معرفی برند آلتون

برند آلتون از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده است. البته لازم است بدانید آلتون نام تجاری این برند است و نام اصلی شرکت نیز آلبا گاز می‌باشد. شرکت آلبا گاز در این 20 سال فعالیت خود به تولید انواع اجاق گازهای مبله اعم از فر دار و بدون فر، اجاق گازهای صحفه‌ای توکار، هودهای خانگی و فرهای توکار مشغول به کار است.

متخصصان و کارشناسان آلبا گاز با استفاده از فناوری روز دنیا و ماشین‌آلات مدرن سعی دارند محصولی عالی و با کیفیت را عرضه کنند. شما با خرید فر آلتون و دیگر محصولات بی‌نظیر این برند می‌توانید از خدمات پس از فروش این شرکت نیز بهره‌مند گردید. محصولات برند آلتون از نظر کیفیت در قطعات آن‌قدر عالی هستند که علاوه بر مصرف کنندگان داخلی، مصرف کنندگان خارجی بسیاری دارند. به عبارت دیگر اجاق گاز، فر و هود آلتون به کشورهای همسایه نظیر افغانستان، ترکیه، عربستان و. . . به صورت انبوه صادر می‌شوند.

انواع فرهای آلتون

همان‌طور گفته شد فرهای آلتون به صورت صفر تا صدی ایرانی‌الاصل می‌باشد. تمامی قطعات و طراحی‌های فر آلتون ساخت کشور عزیزمان است. در یک تقسیم‌بندی کلی فرهای آلتون به دسته فر آلتون برقی و فر آلتون گاز و برق تقسیم می‌شوند. فرهای آلتون در 4 سری تولید می‌شوند.

انواع سری‌های فرهای آلتون عبارت‌اند از:

فرهای سری 200 آلتون

فرهای سری 300 آلتون

فرهای سری 400 آلتون

فرهای سری 900 آلتون

فرهای آلتون همگی نمای ظاهری بسیار زیبا در رنگ‌های سفید و مشکی و طلایی و استیل با امکانات فول تولید می‌شوند. این برند به ایمنی نیز توجه‌ ویژه‌ای داشته و استانداردهای لازمه را به درستی لحاظ کرده است. البته لازم است بدانید فرهای آلتون به صورت توکار می‌باشند. یعنی آن که فر توکار آلتون در محفظه‌ای تعبیه شده در کابینت جای می‌گیرند. در واقع شما با خرید فر آلتون نیاز به یک نصاب دارید، تا فر شما را نصب کند. فرهای توکار این روزها به نصب دیگر فرها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است زیرا زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه شما خواهد بخشید.

فرهای توکار برقی آلتون

فر برقی توکار آلتون از منبع انرژی برق تغذیه می‌کنند و تنوع بسیار زیادی دارند. فرهای سری 300، 400 و 900 از نوع فرهای تمام برق هستند. برای خرید فر آلتون مدل برقی باید دقت کنید که این مدل خود به دو دسته فر برقی ساده آلتون و فر برقی دو قلو آلتون تقسیم می‌شود. تفاوت این سری‌ها در ظرفیت یا لیتر، اندازه و ظاهر و دو قلو بودن با یکدیگر تفاوت دارند.

فرهای دو قلو آلتون

این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که با خرید یک فر صاحب 2 فر مجزا شوید. فرهای دو قلو آلتون سری 400 را پوشش می‌دهند و فضای داخلی فر با یک محفظه شیشه‌ای یا جداکننده فر را به دو قسمت تبدیل کرده است. هر یک از این دو قسمت نیز همانند یک فر مجزا عمل می‌کنند. به آن صورت که با خرید فر آلتون از نوع برقی دو قلو شما هم‌زمان می‌توانید در یک طبقه کیک و در طبقه دیگر غذا بپزید. در ضمن از این ویژگی نباید غافل شد که دمای هر قسمت نیز قابل تنظیم است. با خرید این فر شما ظرف کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید آشپزی کنید و بدون دردسر پذیرای مهمان خود باشید.

فر ساده آلتون

فرهای ساده آلتون تنها قابلیت دو قلو بودن ندارند و در دیگر ویژگی‌ها و امکانات نظیر حرارت، فن، لوازم جانبی و … یکی می‌باشند. فرهای ساده مقاومت بسیار بالایی دارند و در جنس‌های شیشه‌ای و استیل تولید می‌شوند. رنگ فرهای ساده نیز شامل سفید، استیل یا نقره‌ای و مشکی می‌شود. فرهای ساده سری 300 و 900 هستند. تفاوت فرهای سری 900 نیز تنها در ابعاد و به طبع ظرفیت فر است.

فرهای توکار گاز و برق  آلتون

منبع انرژی فر توکار گاز و برق آلتون به صورت دوگانه است. یعنی همان‌طور که از نام محصول مشخص است شما با خرید فر آلتون گاز و برق، صاحب فری هستید که به انتخاب خودتان از گاز یا برق تغذیه می‌‌‌کند. سری این فرها 200 است و حجم آن 72 لیتری می‌باشد. امکانات فرهای گاز و برق مانند دیگر فرهای برند آلتون است. این نوع فر مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و برای افرادی که از فر زیاد استفاده می‌کنند بسیار مناسب است.

خرید فر آلتون

امکانات کاربردی فرهای آلتون

امکانات و خدمات یک فر است که آن فر را از دیگر فرها و برندهای دیگر متمایز می‌کند. فرهای آلتون دارای امکانات ایمنی و آسایشی و رفاهی بسیاری هستند. این امکانات سبب می‌شوند تا آشپزی آسان و ایمن را تجربه کنید. با خرید فر آلتون می‌توانید انواع غذاها نظیر پیتزا، پیراشکی، لازانیا، انواع نان و کیک و. . . را به راحتی تهیه کنید.

امکانات و خدمات فرهای آلتون عبارت‌اند از:

  • فن خنک کننده اتوماتیک
  • فن کانوکشن یا هوای گرم
  • برنامه پخت غذای سریع
  • خاصیت آسان تمیز شو
  • 11 تا 17 برنامه پخت
  • حسگر پخت گوشت
  • تایمر دیجیتالی
  • برنامه یخ‌زدایی
  • سیستم ایمنی
  • ریل تلسکوپی
  • جوجه‌گردان
  • زنگ هشدار
  • قفل کودک

مزایای خرید فر آلتون

فر آلتون از بهترین فرهای موجود در بازار است که ویژگی‌ها و امکانات خوبی را ارائه داده و در تلاش است تا همواره فرهای جدیدی را تولید کند.

مزایای خرید فر از برند آلتون عبارت‌اند از:

  • دسترسی آسان به نمایندگی در اقسام نقاط کشور
  • توجه به زیبایی ظاهری و تنوع بسیار بالا محصول
  • توجه به نکات نظافتی و بکار بردن جنس خوب
  • مصرف انرژی بسیار پایین و استاندارد محصول
  • فرهایی جدید و با امکانات به‌روز شده و عالی
  • استفاده از قطعات با کیفیت با طول عمر بالا
  • امکانات فوق‌العاده برای پخت آسان و سریع
  • قیمت بسیار مناسب و ضمانت پس از فروش

برای خرید فر آلتون باب نظر خود به فروشگاه اینترنتی سینک گاز که برترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی می‌باشد مراجعه کنید. فروشگاه ما با بهترین برندها همکاری دارد و تنوع محصول بسیار بالایی دارد. کارشناسان فروش سینک گاز به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان هستند تا خریدی عالی داشته باشید. برای اطلاع بیشتر از خدمات و امکانات ما از پیج اینستاگرام سینک گاز دیدن فرمایید.

  • فهمیه صیاد
  • 24-07-2021
  • 204 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!