معرفی اجاق گاز صفحه ای داتیس

اجاق گاز داتیس از جمله گازهای صفحه ای موجود در بازار می باشد که از پیشرفته ترین متریال و تکنولوژی روز دنیا برای ساخت استفاده کرده است به همین دلیل با رقبای خارجی خود رقابت می کند. تجهیزات به کار رفته در این گاز ها از کشور ایتالیا تولید می شود شرکت تولید کننده این قطعات یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات گاز سوز می باشد.

شما می توانید با سلیقه خود گازهای شیشه ای داتیس را با توجه به اندازه، تعداد شعله، مدل صفحه قیمت و یا رنگ بدنه دسته بندی کنید.

اصول انتخاب اجاق گاز صفحه ای داتیس

جنس بدنه ایده ال

افرادی که به دنبال تهیه اجاق گاز داتیس هستند معمولا اولین نکته ای که نظر آن ها جلب می کند جنس و کیفیت بدنه گاز می باشد. جنس بدنه اجاق گاز داتیس شیشه سکوریت 8 میل می باشد. این شیشه بسیار مستحکم است و در برابر حرارت مقاومت دارد.

از طرفی شیشه به کار برده شده در ساخت بدنه ضد خش و نشکن می باشد و تا دمای 800 درجه را تحمل می کند. به همین دلیل این محصول یعنی در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است و در بین گازها مرغوبیت بالاتری دارد. تمام شیشه بودن این محصول آن را خاص کرده است و در بسیاری از آپارتمان ها و خانه های مدرن از گاز تمام شیشه داتیس استفاده شده است.

نکته دیگری که در این گاز مورد تایید است، فاصله مناسبی ست که شعله با بدنه دارد.

در استفاده از این گاز می توانید حتی شعله ها را به شعله بلند نیز تبدیل کنید.

جذابیت ظاهری گاز صفحه ای داتیس

به منظوری زیبایی دکوراسیون آشپزخانه باید مدل ظاهری اجاق گاز را نیز در نظر بگیرید. اجاق گاز شیشه ای داتیس در دو رنگ سیاه و سفید تولید شده است که می تواند به زیباتر شدن آشپزخانه شما کمک کند. به علاوه طراحی شبکه های گاز می تواند زیبایی گاز را دو چندان کند.

به منظور شیک و مدرن شدن خانه و آشپزخانه می توانید برای ست کردن محصولات از هود و فر داتیس نیز در کنار اجاق گاز این برند استفاده نمایید تا معنی زیبایی دکور را به خوبی درک کنید.

قابلیت آسان پاک شو گاز داتیس

در بسیاری از گازها تمیز کردن سطح آن بسیار سخت است و حتما بایداز مواد شوینده و پاک کننده شیمیایی استفاده شود از مشکلات عدیده ای که خانم های خانه دار با انواع گازها دارند سختی در پاک کردن آن ها می باشد اما در مورد محصولات داتیس این مشکل، حل شده است. بنابراین تمیز کردن صفحه گاز بسیار آسان است.

پاک کردن گاز با استفاده از یک اسفنج نرم و بدون هیچ مواد شوینده ای قابل انجام است.

تنظیم بهتر دما

دمای مورد نظر را باید حدس بزنید.

کنترل حرارت باعث جلوگیری از شوک حرارتی می شود.

بالا بودن ایمنی

یکی دیگر از خصوصیاتی که گاز صفحه ای داتیس دارد این است که آشپزی با آن بسیار ایمن است و تمام قطعات اساسی آن از کشورهای ایتالیا و اسپانیا تهیه شده است.

علی رغم گازهای دیگر که بعد از خاموش شدن تا مدتی داغ هستند، این گاز سریع خنک می شود و به راحتی نیز داغ می شود.

ترموکوبل های به کار رفته در محصول به گونه ای هستند که شعله را زیر یک ثانیه نگه دارد. این ترموکوبل نیز ساخت کشور اسپانیا می باشد این کشور در تکنولوژی پیشرو بوده و بهترین قطعات را تولید می کند.

داتیس محصولات دیگری اعم از هود، سینک و فر برقی و گازی نیز تولید می کند.

شما به راحتی می توانید اجاق گازهای داتیس را به صورت اینترنتی نیز خرید کنید و یا در لیست موجود قیمت ها را مشاهده کنید.

فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا بدون هدر دادن وقت انواع مختلف محصولات را ببینید و مطابق سلیقه خود انتخاب نمایید همچنین در این فروشگاه لیست قیمت اجاق گاز صفحه ای داتیس نیز وجود دارد و به شما کمک می کند تا با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!