سینک بیمکث

مقایسه سینک بیمکث با برندهای خارجی

در این مقاله قصد داریم به عنوان راهنمایی برای خریدی بهتر و انتخابی صحیح‌تر به مقایسه سینک بیمکث که یکی از برترین سینک‌های ایرانی است با سینک‌های برند خارجی بپردازیم.

یکی از سخت‌ترین خریدهای ممکن برای هر خانمی، خرید لوازم آشپزخانه است. لوازم آشپزخانه نظیر سینک ظرفشویی، گاز، هود و فر و… از اصلی‌ترین لوازم تشکیل دهنده یک آشپزخانه هستند. از این لوازم روزانه ساعات زیادی استفاده می‌شود و در هنگام خرید باید توجه داشت که بهترین برند را انتخاب کنیم. اما بزرگ‌ترین علامت سوالی که در هنگام خرید سینک برای هر شخصی پیش می‌آید چیست؟
قطعا اولین سوالی که هر شخصی برای خرید لوازم آشپزخانه بلاخص سینک با آن مواجه می‌شود این است که خرید از برند ایرانی خریدی بهتر معقول‌تر است یا خرید از برند خارجی؟

بدون ترید پیشنهاد ما به شما برند ایرانی و بعد از آن سینک بیمکث است. اما تنها به این مطلب اکتفا نخواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا این سینک را با سینک‌های برند خارجی مقایسه کنیم و شما با مقایسه مزیت‌ها و معایب بتوانید آگاهانه خرید خود را انجام دهید.

خرید از برند ایرانی یا خارجی

در سال‌های بسیار دور محصولات ایرانی با کیفیت کمی در بازار موجود بود و تمامی موجودی محصولات بازار از برندهای خارجی بود. به طوری که در بازار به تعداد انگشت‌ شماری محصول با برند ایرانی یافت می‌شد و در میان این محصولات ایرانی برخی از کیفیت خوبی برخوردار نبودند. اما با افتخار باید بگوییم که در سال‌های گذشته محصولات ایرانی با کیفیت دیگر خارج از محاسبه هستند. برخی از این برندهای ایرانی لوازم آشپزخانه نظیر برند بیمکث چندین دهه است که خط تولید لوازم آشپزخانه را راه اندازی و روانه بازار کرده‌اند. سینک ظرفشویی بیمکث نیز در این عرصه بسیار مورد توجه واقع شده است.

به طوری که بعد از تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران، تولیدات ملی به اوج خود رسیده است. این روزها دیگر کمتر برندهای خرجی را در بازار می‌بینیم و این تنها به این دلیل است که تولیدات ملی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هسستند. در دسترس بودن محصولات ایرانی، تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب آن باعث شده است که  بازار از برندهای خارجی تقریبا پاک شود. شما نیز با کمی تحقیق در رابطه با رضایت مشتریان محصولات ایرانی می‌توانید از تولیدات بی نظیر برندهای ایرانی خریدی مطمئن داشته باشید. همانطور که گفته شد یکی از برندهای فوق‌العاده ایرانی بیمکث است، پس اگر قصد خرید سینکی مرغوب با قیمتی مناسب را دارید، همین حالا ظرفشویی بیمکث مورد نظر خود را از سینک گاز خیرداری کند.

همه چیز درباره کارخانه بیمکث

بیمکث یا ستاره طلایی صنعت از قدیمی‌ترین و یا به اصطلاح پیشگامان تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه است. کارخانه بیمکث از سال 1361 فعالیت خود را شروع کرده است. از افتخارات کارخانه بیمکث می‌توان به سه سال پیاپی واحد نمونه اشاره کرد. خط تولید این کارخانه در سال‌های اولیه فعالیت تنها مختص به هود بیمکث بوده است اما با پیشرفت روز افزون کارخانه و تقاضای مشتریان، کارخانه بیمکث استارت تولید محصولات دیگری نظیر فر، سینک، اجاق گاز و… را زده است. اما باید اعتراف کنیم که یکی از بهترین و موفق‌ترین محصولات تولیدی این کارخانه سینک بیمکث است. ظرفشویی بیمکث در سه مدل رو کار، توکار و زیرکابینتی در انواع‌ متفاوت تولید و عرضه می‌شوند.

تنوع سینک بیمکث

قطعا می‌دانید که یک سینک خوب باید علاوه بر کیفیت استاندارد و مناسبی که دارد نیز متنوع هم باشد. خوشبختانه سینک بیمکث با 25 مدل بسیار متنوع است و پاسخگوی هر سلیقه‌ای می‌باشد. ظرف‌شویی بیمکث در طرح‌های فانتزی، ساده و نیمه فانتزی زیبا با اندازه‌های متفاوت و همچنین جنس‌های استیل، گرانینتی و شیشه‌ای در اختیار مشتریان قرار دارد. علاوه بر آن سینک روکار بیمکث، سینک توکار بیمکث و سینک زیرکابینتی بیمکث با هر آشپزخانه و فضایی مطابقت دارند. شما می‌توانید با توجه به محیط آشپزخانه و فضای مشخص شده برای سینک از انواع سینک ظرفشویی بیمکث بهره ببرید. قابل توجه است که این سینک دارای دو مدل سینک یک قلو برای محیط های کوچک یا خانواده‌های کم جمعیت و سینک دو قلو برای محیط های بزرگ‌تر و خانواده‌های پرجمعیت در بازار موجود می‌باشد.

سینک توکار بیمکث

سینک توکار به سینک لبه دار نیز شناخته می‌شود. لبه‌ی سینک توکار طوری طراحی شده است که روی لبه کانتر قرار می‌گرید و بخشی از کانتر را می‌پوشاند. این سینک نصب تخصصی دارد و اگر اصولی نصب نشود و چسب نخورد، ممکن است آب به داخل کابینت نفوذ کند.
تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که ممکن است اطراف سینک رسوباتی به وجود آید که جای هیچ نگرانی نیست و به راحتی با مواد تمیز کننده قابل شست و شو است.

سینک روکار بیمکث

سینک ظرفشویی روکار نوعی دیگر از سینک ظرفشویی می‌باشد. این سینک به نوعی طراحی شده است که روی صفحه قرار می‌گیرید و به انتهای دیوار وصل می‌شود. سینک روکار بیمکث به نسبت سینک توکار بیمکث نصب راحت‌تری دارد.
نکته قابل توجه این است که سینک روکار از سینک توکار بزرگ‌تر است و مناسب آشپزخانه‌های بزرگ می‌باشد. نقطه ضعف این سینک این است که سینک‌ها به روز نشده‌اند، اما طراحان در تلاشند تا به زود سینک‌های روکار مدرنی را روانه بازار کنند.

سینک زیرکار بیمکث

یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین سینک‌های موجود مربوط به سینک زیرکار است. به طوری که این روزها انتخاب اول دیزاینرهای حرفه‌ای همین سینک زیرکار می‌باشد. سینک زیرکار ظرافت بیشتری دارد و معمولا از صفحات کورین و کوارتز ساخته می‌شوند. سینک زیرکار گرانتی بیمکث مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می‌گیرد.
برای انتخاب و خرید ظرفشویی بیمکث به سایت سینک گاز مراجعه شود.

خرید سینک بیمکث

مقایسه سینک بیمکث با برند خارجی

در این قسمت سعی داریم با بررسی ویژگی‌ سینک‌های بیمکث بتوانید یکی از برندهای معتبر خرید لوازم آشپزخانه که همان برند بیمکث است را با برندهای خارج مقایسه کنید.

ویژگی های سینک بیمکث عبارتند از:

  • استفاده از متریال بسیار با کیفیت
  • تنوع بالای مدل و طرح‌های مد روز
  • قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه
  • ضمانت‌های طولانی مدت پس از فروش
  • نصب بسیار راحت و به دور از پیچیدگی
  • در دسترس بودن محصولا در تمام کشور
  • تنوع بسیار بالای سینکمناسب با هر محیط

همانطور که مستحضر هستید سینک ظرفشویی بیمکث تمام ویژگی‌های یک سینک ایده آل را داراست. با خرید ظرفشویی بیمکث دیگر دغدغه، نصب و در دسترس نبودن محصول را نخواهید داشت و محصول خود را با ارزان‌ترین قیمت می‌توانید تهیه کنید. با انتخاب برند بیمکث علاوه بر این که دست شما در انتخاب محصول بسیار باز است می‌توانید در صورت هر مشکلی از خدمات پس از فروش سینک‌های بیمکث بهره ببرید.

برای خرید ظرف‌شویی بیمکث به فروشگاه انترنتی سینک گاز که حامی تولیدات ملی است مراجه کنید. جهت اطلاع بیشتر از محصولات سینک گاز کافیست پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

  • فهمیه صیاد
  • 15-06-2021
  • 2449 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!