انواع گازهای اخوان

راهنمای کامل خرید گازهای رومیزی اخوان

گاز یکی از اصلی‌ترین لوازم تشکیل دهنده هر آشپزخانه است. خرید وسیله‌هایی سنگین آشپزخانه از جهت آن که تنها یک بار خریداری می‌شوند و مدت‌ها به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، دقت نظر بالایی را می‌طلبند. دغدغه تمامی افراد، خرید یک محصول مرغوب و با قیمت مناسب است. البته دیگر نکاتی نظیر تنوع ظاهری و رنگ و یا زیبایی محصول و همچنین گارانتی ضمانت، قابل توجه خریداران واقع می‌شود. این روزها بازار عرضه تولیدات ایرانی از جمله انواع گازهای اخوان بسیار گسترده شده است. اکثر این شرکت‌ها یا کارخانه‌های تولید لوازم خانگی نوپا هستند و برخی از کارخانه‌ها سال‌ها در حوزه تولید محصولات و تجهیزات آشپزخانه فعالیت دارند. محصول این کارخانه‌ها به صورت برندهای نامی و پرآوزه از طرفداران بیشتری برخوردار می‌باشند.

یکی از این برندهای معتبر اخوان است که با سال‌ها عرضه محصولات آشپزخانه بالاخص گاز مورد استقبال عموم واقع شده است. گازهای فردار اخوان و گازهای رومیزی اخوان در دسته‌بندی متفاوت، از پر فروش‌ترین برندهای تولید گاز کشور هستند. برای آشنایی بیشتر شما مشتریان عزیز سینک گاز، در این مقاله می‌خواهیم به سری گازهای اخوان بپردازیم.

تاریخچه برند اخوان

برند اخوان بیش از نیم قرن است که در حوزه تولید محصولات آشپزخانه فعالیت می‌کند. این برند بسیار معتبر در ابتدا تنها برخی لوازم آشپزخانه را تولید می‌کرد. اما بعد از شناخته شدن در بین مردم و کیفیت خوب این برند و رضایت مشتری، اخوان به تولید دیگر محصولات نیز پرداخت. تولیدات این شرکت تنها مختص به گازهای متنوع نیست و می‌توان به انواع هود، فر، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، شیرآلات نیز اشاره کرد. گازهای شیک اخوان به دو دسته کلی گازهای ایرانی و ایتالیایی تقسیم می‌شوند که با توجه به نوع متریال کار شده در گاز نام گذاری شده‌اند.

شرکت اخوان افتخارات و جوایز بسیاری کسب کرده است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

دارای استاندارد بین المللی معتبر و سیمرغ زرین انتخاب ملی

خدمات پس از فروش عالی و گسترده در سراسر کشور

دریافت گواهینامه ملی حمایت از حق و حقوق مشتری

برنده تندیس طلایی کیفیت برتر از سوئیس و آلمان

تندیس اجلاس مدیر شایسته ملی

دارنده استانداردهای اروپا و ایران

دریافت سیستم مدیریت کیفیت

و. . .

انواع گازهای اخوان

اخوان مجموعه‌ای کامل از انواع گازهای مبله، صفحه‌ای و رومیزی را داراست. تمامی محصولات اخوان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و تمامی استانداردهای یک گاز ایده آل را در خود جای داده‌اند. گازهای اخوان، راندمان حرارتی بالایی دارند که در پخت غذا بسیار مناسب عمل می‌کنند. گازهای اخوان با توجه نوع ساخت و استاندارد لازمه باعث، صرفه جویی در مصرف گاز می‌شوند. تنوع در رنگ و مدل در گازهای اخوان بسیار زیاد است و با توجه به هر محیط و سلیقه‌ای تولید شده‌اند. جنس گازهای اخوان به نسبت نوع انتخابی گاز صفحه ای استیل اخوان و گاز صفحه ای شیشه‌ای اخوان است. انواع این گازها شعله‌های متفاوتی دارند و از دو تا شش شعله را در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

معرفی کامل سری گازهای اخوان

همانطور که گفتیم گاز اخوان با توجه به استفاده از قطعات جانبی به کار برده شده در یک محصول به دو دسته تقسیم می‌شوند. هر کدام از این گازها نیز سری‌های مخصوص به خود را دارند که در ادامه به این مبحث می‌پردازیم.

گازهای اخوان عبارتند از:

گازهای ایتالیایی

گازهای ایرانی

گازهای ایتالیایی اخوان

تمامی قطعات استفاده شده در گازهای ایتالیایی اخوان از قطعات اصل ایتالیایی ساخته شده است و از کیفیت جنس بالا و مقاومی برخوردار می‌باشد. تمامی لوازم ساخت این گاز از جمله سرشعله‌ها سباف، سیستم ترموکوپلی، شیشه استفاده شده در گاز، و فندک آن ازقطعات ایتالیایی عالی می‌باشد. گازهای ایتالیایی مدل‌های متفاوتی دارد که هر کدام نیز ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

مدل‌های گازهای ایتالیایی اخوان عبارتند از:

گازهای سری ونوس اخوان

گازهای سری ونوس اخوان جزء پر طرفدارترین مدل‌های سری اخوان هستند. سر شعله سباف این سری راندمان 25 در صدی دارد و بالاتر از استاندارد نیز می‌باشد که باعث کاهش آلاینده‌ها می‌شود. ضخامت این سری بسیار مناسب است و مقاوت بالایی در برابر آسیب، گرما و خط و خش  دارد. این مدل بیش از 30 سری را، در دو مدل شیشه‌ای مشکی _ آینه‌ای و استیل تولید می‌شود.

گازهای سری G اخوان

تمامی قطعات استفاده شده این سری نیز ایتالیایی و با کیفیت است. راندمان احراق این سری نیز بالاتر از حد استاندارد می‌باشد. جنس سری G شیشه سکوریت، مقاوم در برابر حرارت و مصرف انرژی آن A است.

خرید گاز اخوان

گازهای ایرانی اخوان

گازهای ایرانی اخوان تنوع بسیار بالایی دارند و در اندازه‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. لوازم استفاده شده گازهای ایرانی اخوان، از کیفیت بسیار مرغوبی برخودار هستند و تمامی استانداردهای موجود را دارا می‌باشند. ظاهر این محصول بسیار شکیل و متناسب با مد روز است و به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب همراه با گارانتی 18 ماهه مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گیرد. تنها تفاوت گازهای ایرانی و ایتالیایی اخوان در قطعات استفاده شده در آن است به این صورت که قطعات استفاده شده در گاز ایتالیایی، تماما از قطعات اصل ایتالیا ساخته شده است. اما در گازهای ایرانی تمامی قطعات تشکیل دهنده از جمله فندک، شیشه، ترموکوبلی، سرشعله سباف و دیگر قطعات ساخت ایران می‌باشد. این مدل نیز همانند گازهای ایتالیایی مدل‌های متفاوت با ویژگی‌های خاص دارد.

مدل‌های گازهای ایرانی اخوان عبارتند از:

گازهای سری GI اخوان

نام اصلی این سری گیتا می‌باشد که به نام اختصاری GI تبدیل شده است. تمامی قطعات این سری ساخت کشور ایران است و دارای ضمانت 18 ماهه پس از فروش می‌باشد. راندمان احتراق استاندارد و معمولی و طول عمر محصول بسیار طولانی است.

گازهای سری Z اخوان

تمامی قطعات این سری ساخت کشور عزیزمان می‌باشد و از نظر کیفیت بسیار عالی و است. سری Z به دلیل تنوع بالا و ظاهر بسیار شکیل و امروزی طرفداران مخصوص به خود را دارد. این سری نیز مانند تمامی سری گازهای ایرانی ضمانت 18 ماهه پس از فروش را به مشتری عرضه می‌کند.

ویژگی گازهای با کیفیت اخوان

برند معتبر و خوش آوزه

سال‌ها تجربه در حوزه تولید لوازم آشپزخانه

دارای استانداردهای ایرانی خارجی

کیفیت بسیار بالا قطعات تشکیل دهنده

تنوع بالا ظاهری و ابعاد و رنگ

تولید محصولات مد روز

جنس‌های متفاوت شیشه و استیل

قیمت مناسب و رنج قیمت معقول

در اختیار داشتن قطعات ایرانی و خارجی

ضمانت پس از فروش بلند مدت

نمایندگی در سراسر کشور

جمع بندی

با توجه به مطالب فوق شما می توانید هر مدل انتخابی از انواع گازهای اخوان را از این سایت تهیه کرده، همچنین جهت خرید سایر لواز خانگی از جمله: هود، سینک ظرفشویی، فر توکار، شیرآلات بهداشتی از طریق سایت سینک گاز اقدام نمایید.

امید داریم با خواندن این مطلب و با علم به انواع گازهای تولید برند اخوان، بتوانید گاز مورد علاقه خود را خریداری کنید. چنانچه برای انتخاب محصول به مشاوره نیاز داشتید کافیست از طریق سایت سینک گاز، با کارشناسان فروش تیم فروشگاهی ما تماس بگیرید. همچنین جهت آشنایی بیشتر با محصولات می‌توانید از صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

  • محتوانویس
  • 13-05-2021
  • 426 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!