خرید سینک گرانیتی کن

خرید سینک گرانیتی کن

بدون شک آشپزخانه از مهم­ترین بخش‌های خانه به شمار می‌­رود که زیبایی آن نیز اهمیت بسیاری دارد و ما روزانه ساعت‌های طولانی را در آن می‌گذرانیم. بخش ظرف­شویی یکی از قسمت­های مهم و پرکاربرد هر آشپزخانه‌ای است. عموماً یکی از دغدغه‌هایی که همه خانم‌های خانه‌دار در آشپزخانه با آن سر و کله می‌زنند تمیز کردن و جلوگیری از کدر شدن سینک ظرفشویی است.
امروزه با مدرن شدن صنعت دکوراسیون داخلی و اهمیت بیشتر جلوه و زیبایی تجهیزات آشپزخانه، برندهای مختلفی در رقابت با یکدیگر هستند تا بتوانند رضایت مشتری را کسب کسب کنند و سهم بیشتری در فروش از بازار داشته باشند. انتخاب یک برند معتبر در خرید سینک ظرف­شویی از جمله خرید سینک گرانیتی کن نیز همانند سایر اجزای آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می‌شود بخش قابل توجهی از دغدغه‌های روزمره خود را به فراموشی بسپارید.

در این مقاله از مجله سینک گاز به شما یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده سینک ظرف‌شویی به خصوص سینک‌های گرانیتی موجود در بازار، تحت عنوان برند کن را معرفی می­کنیم. برند کن سابقه درخشانی در تولید سینک‌های ظرف­شویی در مدل­های متنوع دارد و از جمله فعال­ترین برند­های معتبر در بازار جهانی محسوب می­شود. درجه کیفیتی که سینک‌های ظرف­شویی کن دارا می‌­باشند قابل قیاس با مدل­های قدیمی یا نمونه‌­های خارجی قدیمی نیست. بی شک پس از خرید سینک گرانیتی کن شما به­راحتی می­توانید کیفیت بالای این سینک­ها را مشاهده کنید.
برند کن با استفاده از به­‌روزترین تکنولوژی‌های تولید در زمینه تولید سینک، موفق به کسب یکی از بالاترین مقام­های تولیدات با کیفیت شده است. این برند با استفاده از سال­ها تجربه و استفاده از مواد اولیه درجه یک می‌تواند از بهترین گزینه‌های انتخاب یک برند معتبر باشد.

معرفی برند پرطرفدار کن

برند کن در سال 1387 با نام تجاری لوازم خانگی کن به ثبت رسید و در حال حاضر نیز در مکانی به وسعت 12000 متر مربع در حال فعالیت می­باشد. در جهت تأمین ایمنی، آسایش و آرامش هم­وطنان عزیز و نیز سایر کشورها با هدف تأمین لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه با تلاش روزافزون به تولیدات انبوه می­پردازد، به همین جهت برای کسب رضایت صد­ در­صدی مشتری، اطمینان کامل و ارائه هرچه بهتر سینک­های با کیفیت ارائه گارانتی 5 ساله در نظر گرفته است.

در حال حاضر این مجموعه لوازم خانگی با توان تولید سالانه 750000 اجاق گاز صفحه ای کن، هود کن  و سینک کن جز بهترین و موفق‌ترین صنایع کشور ایران شناخته شده است. در سال 1391 برند جدیدی از کن با نام تجاری صنعت آذین ثبت و وارد بازار شد و توانست در جهت رفع بسیاری از نیازهای خانم­های شیک پسند و مشکل پسند ایرانی گام مهمی بردارد و با ایجاد نوآوری در زمینه تجهیزات آشپزخانه موفق به کسب بالاترین سهم فروش بازار شود.
با اعتماد به برند کن و انتخاب آن قلب تپنده­ی خانۀ خود را به آسوده‌ترین و امن­‌ترین محل تبدیل کنید.

مدل­های سینک گرانیتی کن

از مهم‌ترین علل خرید سینک­های گرانیتی کن تنوع بالای این برند موفق است. از جمله مدل­های موجود این برند می­توان به سینک‌های نیمه فانتزی، فانتزی و معمولی اشاره کرد. همچنین سینک­های کن در دو مدل یک لگن و دو لگن تولید می­شوند که با توجه به ابعاد آشپزخانه می­توان یکی از این دو مدل را انتخاب کرد.
سینک‌های دو لگنه برای همه­‌ی آشپزخانه­‌ها مناسب می­باشد اما سینک­های یک لگن بیشتر برای آشپزخانه­‌های با ابعاد کوچک استفاده می­شود. شما با انتخاب مدل دو لگنه امکان استفاده هم‌زمان از دو لگن را دارید و همچنین به شما امکان شستن راحت­‌تر ظروف بزرگ و قابلمه­‌ها را می­دهد که مناسب برای خانواده‌­های پرجمعیت است. عمق لگن­های برند کن تنوع زیادی دارد که به مشتری این امکان را می­دهد که با توجه به نیازی که دارد انتخاب کند.
برای خرید سینک‌های گرانیتی کن می­توانید به فروشگاه اینترنتی سینک گاز مراجعه نمایید.

مزایای خرید سینک گرانیتی کن

مقاومت در مقابل ضربه

ابتدا باید دانست که احتمال انداختن اجناس سنگین و یا ضربه‌­های شدید در آشپزخانه وجود دارد پس مهم‌ترین نکته‌­ای که باید مورد بررسی قرار بگیرد این است که آیا سینک­های گرانیتی تحمل ضربه‌­های شدید را دارند؟ پاسخ به این سؤال با قاطعیت مثبت است زیرا سینک­های گرانیتی در مقایسه با سینک­های استیل بسیار مقاوم­‌تر هستند و در برابر ضربه­­‌های شدید سوراخ نمی­‌شود.

مقاومت در مقابل خراشیدگی

برخورد اجسامی که نوک تیزی دارند در برخورد با سینک­های استیل باعث ایجاد خراش می‌شوند که ظاهر و زیبایی سینک را تحت تأثیر قرار می­دهد. با ورود سینک­های گرانیتی به بازار این مشکل حل شده است زیرا ساخت این سینک­ها به گونه‌­ای است که تراکم ذرات زیاد و دوام زادی در برابر خراش ایجاد می­‌کند.

تنوع طرح

سینک­های گرانیتی با توجه خاصیتی که دارد در تنوع بیشتری در مقایسه با سینک­­­های استیل دارد و هر سلیقه‌ای را جذب می‌کند.

تنوع رنگ

امروزه ترکیب رنگ­ها نقش به‌­سزایی در طراحی دکوراسیون دارند که نمی­توان از آن چشم ­پوشی کرد. سینک‌های گرانیتی علاوه بر تنوع در طرح، تنوع زیادی هم در رنگ دارد که می­تواند گزینه­‌های زیادی برای انواع آشپزخانه­‌ها فراهم آورد.

مقاومت در برابر حرارت

مقاومت در برابر حرارت از ویژگی­های بارز سینک­های گرانیتی کن در مقایسه با سینک‌های استیل است.

نصب سینک­های گرانیتی

نصب سینک­های گرانیتی پیچیدگی خاصی ندارد و می­توان به راحتی آن را نصب­ کرد.

خرید سینک گرانیتی کن

خرید سینک گرانیتی کن از فروشگاه اینترنتی

با توجه به مدرن و مکانیزه شدن دنیای امروز اکثر افراد تجربه خرید لذت بخش اینترنتی را دارند.  با خرید اینترنتی شما می­توانید در کمترین زمان و صرفه­جویی در هزینه­ها بهترین خرید را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی سینک گاز در جهت حمایت از تولید ملی و عرضه محصولات با کیفیت به مشتریان فعالیت خود را آغاز کرده است.
فروشگاه سینک گاز با بهترین و مرغوب‌ترین برندهای موجود در بازار همکاری می­کند. یکی از بهترین، با کیفیت­ترین و مقرون به صرفه‌ترین برندهای موجود در بازار برند کن است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سینک گاز و مشاهده انواع سینک­های گرانیتی کن متناسب با سلیقه خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. کارشناسان ما برای مشاوره به مشتریان آماده به خدمت هستند. شما می­توانید در صورت رضایت سایت سینک گاز را به دیگر دوستان خود معرفی کنید و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خرید سینک گرانیتی کن این را در اختیار شما قرار می­دهد که سینک مورد نظر خود را انتخاب و از خدمات پس از فروش این برند درخشان بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر از محصولات سینک گاز پیج اینستاگرام ما را مشاهده نمایید. از حسن انتخاب شما متشکریم.

  • فهمیه صیاد
  • 03-08-2021
  • 675 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!