خرید فر کن

خرید فر کن

در این مقاله به عنوان راهنمایی برای خرید فر کن قصد داریم به بررسی انواع فر کن به خصوص فر برقی کن بپردازیم پس با ما همراه باشید. امروزه دیگر یکی از ملاک‌های خرید لوازم خانگی علاوه بر برند بودن محصول و زیبایی ظاهری می‌باشد. زیباسازی منازل و آشپزخانه‌ها یک مسئله جدی و در خور توجه قرار گرفته است به طور که پای دیزاینرها را به خانه‌ها باز کرده است. فضای آشپزخانه برای بانوان اهمیت بالایی دارد و خانم‌های با سلیقه و یا عروس‌ها دقت دارند تا لوازم آشپزخانه‌شان نظیر از برندی معتبر بوده و ظاهری شکیل و مدرن باشد. از بهترین و پرطرفدارترین برندهای لوازم آشپزخانه برند کن می‌باشد. انواع فر برند کن پاسخگوی نیاز تمام سلیقه‌ها  برای خرید فر کن می‌باشد.

معرفی برند کن

برند کن بیش از چهل سال سابقه‌ی تولید لوازم آشپزخانه دارد. این کارخانه در ابتدا تنها به تولید هود می‌پرداخت اما به دلیل استقبال مردمی و کیفیت بسیار بالای محصولات به موفقیت در این راه رسیده است. محصولات این برند نظیر: هود کن، گاز رومیزی کن، سینک کن و انواع فر کن در نوع‌های فر برقی کن، فر گاز و برق تولید و در بازار عرضه می‌شود. کیفیت محصولات کن آن‌قدر مقبول و استاندارد است که علاوه در بازار ایرانی به بازارهای خارجی نیز کشیده شده است. یعنی آن‌که محصولات این برند و از جمله خرید فر کن به کشورهای همسایه نظیر افغانستان، عراق، ترکیه، آفریقا، ترکمنستان و… بسیار باب شده است.

انواع فر کن

همان‌طور که گفته شد همه چیز به سبک زیبایی و مدرنیته کشیده شده است و افراد تمایل دارند تا با خرید لوازم مدرن و زیبا خانه یا آشپزخانه خود را به زیبایی دیزاین کنند. مسئله دیگر آن است که به دلیل فضای کوچک آشپزخانه سعی دارند تا در حد امکان از  لوازم توکار استفاده کنند. به همین دلیل فر توکار انتخاب اول همگان شده است. فر کن در جنس‌های مختلف شیشه و استیل و در رنگ‌های سفید و مشکی تولید می‌شوند.
فرهای کن همگی به صورت توکار هستند و در دو نوع فر توکار برقی و فر توکار گاز و برق تولید می‌شوند.

فر برقی کن

فرهای برقی کن به برق شهری وصل می‌شوند. حرارت در فرهای برقی توسط المنت‌هایی که در بدنه فر تعبیه شده است کار می‌کند. فر برقی به نسبت فر گاز و برق بیشتر و پرطرفدارتر است. این فرها به خوبی داغ می‌شوند و درجه حرارت بالاتری از فر گازی دارند.

فر گاز و برق کن

این نوع با گاز شهری پخت می‌کند و سیم اتصال به برق دارد. از طریق این سیم فن، لامپ و نور فعال می‌شوند. این فر معمولاً قیمت ارزان‌تری به نسبت فر برقی دارند. فر گاز و برق کن نمی‌تواند به اندازه فر برقی کن، مواد را خشک کند و رطوبت بیشتری دارد. این فر در واقع به نوعی دوگانه سوز هستند.

خرید فر کن

انواع فر برقی کن

فر توکار برقی کن در انواع مدل‌ها تولید و در بازار عرضه می‌شود.

فر توکار برقی کن مدل E6501

این نوع فر به صورت تمام برقی است و در دو رنگ مشکی و سفید موجود می‌باشد. صفحه نمایشگر آن دیجیتال و لمسی است و دارای فن، سنسور پخت گوشت، تایمر، جوجه گردان، قفل کودک، سینی عمیق فر و 13 مدل برنامه پخت حرفه‌ای می‌باشد. مدت گارانتی آن 2 سال است.

فر توکار برقی کن مدل TC 361W

این فر نمای تمام شیشه دارد و از محصولات پر طرفدار فر کن می‌باشد. مصرف انرژی آن A می‌باشد و دارای ایمنی کودک، سینی فر، فن خنک کننده، قابلیت یخ‌زدایی، زمان‌بندی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک پخت است. ابعاد آن 60-60 است و شیشه سکوریت مشکی به نمای آن زیبایی بخشیده است. مدت گارانتی تعیین شده 2 سال می‌باشد.

فر توکار برقی کن مدل TC 361B

این فر نیز دارای صفحه کلید فشاری و ولوم، مجهز به لعاب برای نافت راحت، المنت حلقه‌ای به همراه فن، امکان یخ‌زدایی و گرم غذا، دو لامپ برای روشنایی، سینی فر با دو عمق متفاوت و 2 سال گارانتی از کارخانه می‌باشد.

برای خرید فر کن به فروشگاه اینترنتی سینک گاز مراجعه فرمایید.

فر کن مدل B371

این فر به نسبت فرهای قبلی که معرفی شد از گنجایش کمتری برخوردار است اما تمامی ویژگی‌های یک فر مقبول را دارد. این فر دارای امکاناتی نظیر: سیستم ایمنی خودکار و قفل کودک، 11 برنامه برای پخت، فن گردش هوا، صفحه کلید تمام تاچ، پوشش لعابی، تایمر و سینی فر می‌باشد. لازم به ذکر است این فر هم 2 سال گارانتی دارد. مدل‌های دیگر فر برقی کن مانند فر توکار مدل M371، مدل TC 362 W، مدل TC 362 B و مدل TC363 می‌باشد. البته انواع مختلف دیگری برای خرید فر کن نیز موجود هست اما به دلیل توقف در تولید در این مطلب آورده نشده است. اما پر فروش‌ترین فر توکار برقی مدل B 374 است. امکانات آن بسیار کامل است و تمامی مواردی نظیر فن، تاچ لمسی، جوجه گردان، سینی فر، قفل کودک، 11 برنامه پخت سریع، تایمر و یخ‌زدایی و … می‌باشد. مدت گارانتی آن نیز 2 سال لحاظ شده است. خرید فر کن با مدل B 374 از آن جهت پر طرفدار است که تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را دارد ولی در عین حال قیمت آن بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

انواع فر توکار گاز و برق کن

فر توکار برق و گاز کن در مدل‌های مختلف مدل تولید و به بازار عرضه می‌شود.

  • فر برق و گاز کن مدل TC 360 B
  • فر برق و گاز کن مدل  TC 367W
  • فر برق و گاز کن مدل TC 360M
  • فر برق و گاز کن مدلEGB 6500  
  • فر برق و گاز کن مدلEG 6031
  • فر برق و گاز کن مدلTC 367B

البته لازم است یادآور شویم که تولید برخی از این مدل‌ها دیگر متوقف شده است. شما برای خرید فر کن در انواع و اقسام مدل‌ها می‌توانید از فروشگاه اینترنتی معتبر سینک گاز اقدام کنید.

فر کن

ویژگی‌های فرهای کن

فر کن به دلیل ویژگی‌هایی که دارد در میان مردم بسیار پر طرفدار است. کیفیت قطعات فر کن همگی از آلمان است. با ما همراه باشید تا در ادامه به برخی از این مزایا بپردازیم.

  • امکانات فول و کامل تمامی فرهای موجود
  • تنوع محصولات در رنگ‌ها و جنس‌ها
  • قیمت مقرون به صرفه انواع مدل‌ها
  • قطعات آلمانی و مرغوب آلمانی
  • لعاب کریستال و نظافت آسان
  • ضمانت 2 ساله از کارخانه
  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • در دسترس بودن فروشگاه‌های کن
  • تایمر دیجیتال و زمان‌بندی متفاوت

شما می‌توانید برای خرید فر کن مورد نظر خود توسط سینک گاز اقدام کنید. کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی سینک گاز در خدمت پاسخگویی و مشاوره به متقاضیان عزیز می‌باشد. برای اطلاع بیشتر از خدمات سینک گاز از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

  • فهمیه صیاد
  • 05-07-2021
  • 359 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!