خرید گاز آلتون

خرید گاز آلتون

اجاق گاز از آن دست تجهیزات آشپزخانه است که وجودش در هر خانه‌ای ضرروی می‌باشد. هیچ‌گاه در جایی دیده نشده که به خانه‌ای قدم بگذاریم و اجاق گازی به چشم نخورد. گازها از پر مصرف‌ترین وسیله‌‌ها در هر خانه هستند. ما روزانه برای تهیه غذا ساعت‌ها وقت خود را پای گاز می‌گذرانیم. به همین سبب است که افراد در خرید گاز دقت نظر فراوانی دارند. خرید گاز آلتون یکی از آن گزینه‌های انتخابی مناسب و دائمی در میان مصرف‌کنندگان است.

درست است که گازهای فراوانی با برندهای مختلف عرضه می‌شوند. اما آیا همگی این گازها از نظر کیفیت، تنوع، امکانات، متریال، ضمانت پس از فروش و. . . با هم یکی هستند؟ جالب است بدانید یکی از پرفروش‌ترین گازهای موجود در بازار، گازهای آلتون می‌باشد. اما چرا گازهای آلتون پر طرفدارترین گازها هستند؟ با سینک گاز همراه باشید تا در ادامه این مطلب به طور مفصل برند آلتون و ویژگی‌های گاز آلتون را بررسی کنیم.

معرفی برند آلتون

بهترین اقدام قبل از خرید اجاق گاز، تحقیق در رابطه با برند مد نظر است. با بررسی در این رابطه می‌توانید از ویژگی‌ها، مشخصات، تجهیزات، سابقه، قطعات مورد استفاده و در آخر نظر مشتریان اطلاع کسب کنید. با در دست داشتن اطلاعات همه جانبه است که می‌توانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید.شرکت یا برند آلتون، در سال 1382 به طور رسمی فعالیت خود را به عنوان شرکت تولیدی تجهیزات آشپزخانه راه‌اندازی کرده است. یکی از ویژگی‌های شاخص برند آلتون دارا بودن نشان استانداردهای ملی و افتخارات درخشان در سطح ملی و بین‌المللی می‌باشد. در ابتدا، برند آلتون با نام آلبا گاز در میان مردم شناخته می‌شد، اما امروزه نام تجاری آلتون بر سر زبان‌هاست. برند آلتون با سال‌ها سابقه به دستاوردهای خوبی در مسیر خود رسیده است.

آلتون انواع محصولاتی چون گازهای مبله فردار، بدون فر، صفحه‌ای، فرهای توکار برقی، فرهای برق و گاز و هودهای متنوع و مدرن را تولید و جهت فروش روانه بازار می‌کند. بدون اغراق خرید گاز آلتون در میان دیگر محصولات برند آلتون بسیار بیشتر است و این خود نشان‌دهنده کیفیت و رضایت مشتریان می‌باشد.

خرید گاز صفحه ای آلتون

انواع اجاق گازهای آلتون

قبل از خرید اجاق گاز آلتون بهتر است به طور کلی با تنوع محصولات گازی این برند خوشنام آشنا گردید. تنوع اجاق‌ گازهای آلتون در طرح، اندازه، امکانات، تعداد شعله و. . . آنقدر زیاد است که پاسخگوی نیاز هر سلیقه‌ای می‌باشد.

اجاق گاز مبله آلتون

اجاق گازهای مبله آلتون خود شامل دو نوع فردار و بدون فر می‌شوند. هر یک از اجاق‌های فردار و بدون فر، مشخصه‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. اجاق گازهای مبله آلتون، از جنس استیل با کیفیت و شیشه سکوریت نشکن ساخته می‌شوند. راندمان و فشار گاز در این گازها بسیار عالی است و سبب پخت سریع غذا می‌گردد. ایمنی اجاق گازهای مبله آلتون بسیار بالا و امکانات آن عالی است. بهتر است بدانید پایه‌های اجاق گاز مبله آلتون به راحتی قابل تنظیم است تا با سطح کابینت مطابقت داشته باشد.

گازهای مبله آلتون دارای سه رنگ سفید، مشکی و طوسی می‌باشند. تنوع در طرح‌، جنس، خرید گاز آلتون مدل مبله و از نوع فردار بیشتر است. زیرا با خرید این اجاق گاز دیگر نیازی به فر نخواهید داشت. اما شما می‌توانید با توجه به بودجه و البته نیاز خود گاز مورد نظرتان را خریداری کنید.

اجاق گاز صفحه‌ای

گاز صفحه‌ای آلتون، از مدرن‌ترین اجاق گازهای موجود در بازار هستند که تمامی ویژگی‌های یک گاز ایده‌آل را دارا می‌باشند. تجهیزات مورد استفاده در این گازها از جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌های روز دنیاست. گازهای صفحه‌ای آلتون، خود به دو دسته کلی گاز برقی و گاز برق و گاز تقسیم می‌شوند. مصرف‌کنندگان می‌توانند با توجه به نیاز خود هر یک از این گازها را خریداری کنند.

اما لازم است بدانید تمامی گازهای صفحه‌ای آلتون گرید مصرفی A دارند و بسیار کم مصرف هستند. با خرید گاز آلتون انتخاب رنگ، مدل، شعله، جنس نیز به عهده خود مشتری است. گازهای صفحه‌ای آلتون در جنس‌های استیل و شیشه سکوریت و ترکیب این دو ساخته می‌شوند و از دو شعله تا پنج شعله را پوشش می‌دهند.

ویژگی‌های اجاق گاز آلتون

در ابتدا لازم است بدانید امکانات و ویژگی‌های گاز صفحه‌ای و مبله با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال با خرید گاز آلتون مدل مبله فردار، برخی امکانات در اختیار شما خواهد بود که در گاز مبله مدل بدون فر وجود ندارد. اما در این قسمت به برخی از ویژگی‌های متمایزکننده گازهای آلتون می‌پردازیم.

  • جنس بدنه

جنس بدنه گازهای آلتون چنانچه از استیل باشد، از نوع استیل استنلس 04 که مرغوب‌ترین استیل است، ساخته می‌شود. اجاق گازهای بدنه شیشه نیز از شیشه سکوریت نشکن، ضد حرارت و ضد ضربه تهیه می‌شوند.

  • پوشش فر و صفحه‌ لعاب‌دار

اجاق گازهای که دارای فر هستند، مجهز به یک لعاب صاف و صیقلی می‌باشند که از چسبیدن غذا جلوگیری کرده و به راحتی تمیز می‌شوند.

  • فندک خودکار

در اجاق گازهای آلتون، یک فندک خودکار در پشت شیرگاز تعبیه شده است. شما می‌توانید با فشار دادن شیرگاز، ترانس را ترغیب به جرقه‌زدن کرده و اجاق را روشن کنید.

  • شبکه رویه چدن

شبکه رویه چدنی یا همان محافظ‌های اجاق گاز آلتون، از مرغوب‌ترین نوع چدن ساخته شده است. چدن‌ها بسیار مقاوم هستند و طرح‌های آن با توجه به انتخاب شما یک تکه، دو تکه و سه تکه یا بیشتر می‌باشند. همچنین چدن‌ها ضد زنگ بوده و قابلیت شستشو دارند.

  • پنل‌های لمسی

پنل‌های لمسی در برخی از انواع گاز آلتون بسیار زیبا است و باعث سهولت در تنظیم اجاق گاز می‌شود. این پنل‌ها دما، زمان و ساعت را نشان می‌دهند.

  • سر شعله و ترموکوپل

شیر و سر شعله‌ها بسیار مرغوب هستند. فشار گاز، عالی و به صورت یکدست است. ترموکوپل نیز فناوری ایمنی است که در صورت خاموشی شعله، گاز را قطع می‌کند. لازم به ذکر است که مصرف انرژی تمامی گازهای آلتون A است.

گاز صفحه ای برقی آلتون

مزایای خرید گاز آلتون

با خرید گاز آلتون با هر مدل می‌توانید از مزایای زیر بهره ببرید:

  • خدمات پس از فروش عالی
  • انرژي مصرفی بسیار پایین
  • قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه
  • ایمنی و امنیت قابل توجه گاز
  • طول عمر بسیار بالای محصول
  • تنوع در طرح‌ها و مدل‌های گاز
  • وجود قطعات اصلی گاز در بازار
  • تجهیزات و امکانات کاربردی گاز
  • به ‌کار گیری فناوری‌های روز دنیا
  • نمایندگی‌های گسترده در سراسر کشور

خرید گاز صفحه ای آلتون

برای خرید گاز آلتون مدل صفحه‌ای و یا مبله فردار و بدون فر، تنها کافیست به فروشگاه اینترنتی سینک گاز مراجعه کنید. گاز مورد نظر شما ظرف مدت کوتاه در بسته‌بندی عالی و مطمئن به شهر مقصد خواهد رسید. برای اطلاع از محصولات سینک گاز از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمایید. همپنین جهت آشنایی بیشتر با مجموعه سینک گاز می‌توانید از پیج اینستاگرام دیدن نمایید.

  • فهمیه صیاد
  • 01-09-2021
  • 207 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!