پرفروش‌ترین سینک‌های ظرفشویی

معرفی پرفروش‌ترین سینک‌های ظرفشویی در سال 1400

پر واضح است که افراد همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند. اطمینان خاطر از بهترین‌ها برای خرید نیز مسئله‌ای بسیار قابل اهمیت است. انتخاب بهترین جنس و مارک در خرید به ما کمک می‌کند تا جنسی با دوام را با قیمتی به‌صرفه را تهیه کنیم. تحقیق در مورد جنس پرفروش به خریدار این امکان را می‌دهد تا از تجربه دیگران بهره ببریم. اما خرید بهترین‌ها آنجایی اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد که، محصولی که قصد خرید آن را داریم وسیله اصلی خانه باشد. یکی از مکان‌های اصلی هر خانه آشپزخانه است. آشپزخانه‌ها از پرکاربردترین مکان‌های هر خانه هستند، بنابراین خرید محصولات معتبر لوازمی نظیر سینک ظرف‌شویی که دائماً مورد استفاده قرار می‌گیرد قابل اهمیت است. در این مقاله سعی داریم شما را در خرید سینک مورد نظر کمک کنیم و پرفروش‌ترین سینک‌های ظرفشویی امسال را به شما معرفی کنیم.

بهترین مارک و پرفروش‌ترین سینک‌های ظرفشویی

جنس خارجی این روزها به دلیل تحریم دیگر در بازار موجود نیست و از طرفی برخی از اجناس با برند خارجی که هنوز در بازار به فروش می‌رسند نیز، قیمت بالایی دارند و از تنوع بسیار کمی برخوردار هستند. امروزه مردم به سمت اجناس ایرانی جذب شده‌اند و انصافاً اجناس ایرانی تنوع بالایی دارند و با قیمت‌های بسیار مناسب در کنار ضمانت‌های طولانی مدت به نفع مشتری عمل کرده‌اند. باعث افتخار است که تولیدات لوازم آشپزخانه بسیار گسترده شده است و برندهای زیادی وجود دارند که با سال‌ها تجربه در این زمینه رضایت مشتری را جلب کرده‌اند. برخی از بهترین برندهای سینک ظرف‌شویی ایرانی و پر طرفدار عبارت‌اند از: برند اخوان،  برند استیل البرز، برند بیمکث، برند کن و داتیس.
تمامی این برندها دارای استانداردهای لازمه می‌باشند و به کشورهای همسایه صادر می‌شوند. پس برای خرید سینک ظرف‌شویی مورد نظر خود به یکی از برندهای نامی گفته شده مراجعه کنید.

پرفروش‌ترین سینک‌های ظرفشویی

در این قسمت سعی داریم 10 مدل از پرفروش‌ترین سینک‌های ظرفشویی ایرانی، از بهترین مارک‌های سینک را به شما معرفی کنیم. امیدواریم با خواندن این بخش در خرید سینک ظرف‌شویی به شما کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

اولین مدل پرفروش سینک اخوان است. این مدل با کد 25، روکار با دو لگن، یکی از پرفروش‌ترین سینک‌های ظرف‌شویی در سال‌های متوالی است. جنس این سینک استیل و از طرح معقول و نیمه فانتزی برخوردار می‌باشد. این نوع سینک اخوان دارای سبد، سیفون و زیرآب، سبد میوه و تخته برش است.

دومین مدل پرفروش نیز از آن برند اخوان با کد 121 و مدل روکار می‌باشد. این کار نیز دو لگن با عمق مناسب دارد و طراحی سینک نیمه فانتزی است. سینک اخوان با کد 121 سیفون و زیرآب ندارد و قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

سومین و چهارمین مدل پرفروش نیز از برند اخوان است. سینک‌های ظرف‌شویی پر طرفدار دیگر از برند اخوان مدل‌های 136 و 147 هستند. هر دو مدل نیز دو لگنه و دارای سیفون معمولی هستند.

پنجمین و ششمین مدل‌های پرفروش از برند استیل البرز با کد 214 و 215 مدل توکار است. جنس این  سینک‌های ظرف‌شویی از استیل مرغوب ساخته شده و طرح آن نیمه فانتزی است. هر دو دارای سیفون معمولی ، تخته برش و سبد میوه هستند.

هفتمین و هشتمین مدل‌های پرفروش و پر طرفدار مربوط به برند بیمکث است. سینک ظرف‌شویی بیمکث مدل  BS513 روکار و BS512 توکار با جنس استیل، که هر دو مدل دارای دو لگن هستند. دو مدل ذکر شده سیفون معمولی دارند و مجهز به سرریز لگن می‌باشند.

نهمین سینک پرفروش در خرید سینک ظرف‌شویی نیز از برند اخوان است. این سینک ظرف‌شویی توکار و با مدل 161SP، با طراحی فانتزی و جنس استیل می‌باشد. نوع سیفون این مدل معمولی است.

دهمین سینک پرفروش از بهترین برندهای ایرانی، سینک برند استیل البرز با کد 736 و مدل توکار است. تمامی لوازم از جمله سیفون معمولی می‌باشد و سینک دارای دو لگن استیل است.

بعد از آن چه گفتیم به ترتیب برندهای اخوان، بیمکث، استیل البرز، داتیس و کن در صدر پرفروش‌ترین‌های سینک ظرف‌شویی هستند.

 

خرید بهترین سینک ظرفشویی

آشنایی با انواع سینک ظرف‌شویی

سینک‌های ظرف‌شویی با توجه به سبک و مدل انواع مختلفی دارند که باید برای خرید سینک ظرف‌شویی مورد نظر از نوع‌ آن اطلاع کافی داشته باشید. آگاهی داشتن از انواع سینک به شما کمک می‌کند تا بهترین سینک ظرف‌شویی را با توجه به نیاز خود خریداری کنند.

انواع سینک‌های ظرف‌شویی عبارتند از:

سینک ظرف‌شویی توکار، روکار، پیشخوان، یک لگنه و دو لگنه

سینک ظرف‌شویی روکار

لبه این سینک روی کانتر یا پیشخوان قرار دارد. در واقع باید فضای سینک روی کانتر مشخص شود. این مدل سینک قیمت به‌صرفه‌ای دارد  نصب این سینک بسیار آسان است. به دلیل وجود درزی میان سینک و صحفه پیشخوان معمولاً از سیلیکون استفاده می‌شود تا آب به داخل درز نکند. در خرید سینک ظرف‌شویی به تمامی نکات گفته شد دقت کنید.

سینک ظرف‌شویی توکار

از متداول‌ترین سینک‌های ظرف‌شویی همین سینک‌های توکار است. این سینک فاصله‌ای تا لبه کانتر دارد و با گیره به کانتر یا کابینت متصل شده است. به عبارت دیگر لبه اتصال در سینک‌های توکار دیده نمی‌شود. بهتر است کابینت ضد آب باشد و هزینه نسب این نوع سینک کمی بالا است زیرا به نسبت سینک روکار نصب سخت‌تری دارد. دقت کنید برای خرید سینک خود از بهترین مارک سینک ظرف‌شویی، سینک خود را تهیه کنید.

سینک ظرف‌شویی دو لگنه

معمولاً سینکی که در اکثر خانه‌ها به چشم می‌خورد، سینک ظرف‌شویی دو لگنه است. عمق سینک‌های دو لگنه متفاوت می‌باشد و به دلیل تفکیک فضا برای شست و شوی ظرف، انتخاب بیشتر افراد است. در این سینک فضا برای شستن هم‌زمان میوه و دست بسیار مناسب است.

سینک یک لگنه

معمولاً در آشپزخانه‌هایی کوچک از سینک ظرف‌شویی یک لگنه استفاده می‌شود. عمق این سینک مناسب برای شست و شوی قابلمه‌های بزرگ است اما قابلیت آن تنها یک کاره می‌باشد. توجه به فضا و نیاز شما، کمک می‌کند تا مناسب‌ترین و بهترین سینک ظرف‌شویی را تهیه کنید.

سینک ظرف‌شویی پیشخوان

اگر به دنبال خرید سینک ظرف‌شویی شکیل و خاص می‌گردید، باید سینک پیشخوان مورد توجه قرار دهید. این سینک می‌تواند زیر پنجره نصب شود و لازم است بدانید که کمی از سینک از فضای کابینت یا پیشخوان شما بیرون می‌ماند. این سینک به صورت توی سینک توکار نصب می‌شود.

 

بهترین سینک

آشنایی با جنس سینک ظرف‌شویی

برای خرید سینک ظرف‌شویی قبل از هر چیزی بدانید که چه سینک ظرف‌شویی می‌خواهید. خوشبختانه امروزه سینک‌های ظرف‌شویی از تنوع طرح، اندازه، نوع، برند، قیمت و جنس‌های مختلفی برخوردار هستند که دست مشتری را برای انتخاب باز گذشته‌اند. به همین دلیل مشتریان با هر سلیقه‌ای که داشته باشند با توجه به نیاز، فضای محیط و سلیقه خود می‌توانند سینک مورد نظر خود را خریداری کنند.

سینک‌های ظرف‌شویی در جنس‌های مختلف، استیل، شیشه‌ای، سرامیکی، گرانیتی و سنگی موجود هستند. اما هر کدام از این جنس‌ها مزایا و معایبی دارند که در خرید سینک ظرف‌شویی باید به آن دقت کنید.

سینک ظرف‌شویی استیل

سینک‌های استیل از پر طرفدارترین و بهترین سینک‌های ظرف‌شویی هستند. سینک استیل از قیمت مناسبی برخوردار است و دوام بسیار بالا دارد. سینک استیل به راحتی تمیز می‌شود و در برابر ضربه مقاوم است. یکی از معایب سینک استیل لک افتادن سطح سینک است که این لک‌ها به راحتی با دستمال تمیز می‌شوند و جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. بهترین مارک سینک ظرف‌شویی استیل، سینک‌های برند اخوان و استیل البرز هستند.

سینک ظرف‌شویی گرانیتی

سینک‌های گرانیتی از تنوع و رنگ بسیار بالا برخوردار هستند و این اصلی‌ترین ویژگی این سینک‌ها می‌باشد. سینک‌های گرانتی بسیار زیبا و مدرن هستند و انتخاب خانم‌های مدرن است. این سینک بسیار حساس است و به دلیل جنس رزین مانند آن، مسئله شکستگی و ترک خوردگی قابل توجه می‌باشد.

سینک ظرف‌شویی سنگی

سینک‌های ظرف‌شویی سنگی شکیل و چشم‌نواز هستند و در طراحی خانه‌های مدرن و امروزی کاربرد فراوانی دارند. جنس این سینک‌ها بسیار مقاوم است و به دلیل استفاده از سنگ، قیمت بالاتری به نسبت دیگر سینک‌های ظرف‌شویی دارند. بنابراین در خرید سینک ظرف‌شویی باید این نکته را لحاظ کنید.

سینک ظرف‌شویی سرامیکی

این سینک‌ها ظاهری بسیار زیبا دارند و به دلیل لعابی که روی آن کشیده شده است از جنس‌های چینی بسیار با دوام‌تر هستند. قیمت سینک‌های ظرف‌شویی سرامیکی مناسب است و به دلیل رنگ سفید و روشن در دیزاین‌های مدرن کاربرد زیادی دارد. برای خرید بهترین سینک ظرف‌شویی با جنس سرامیکی بهتر است از بهترین برندهای سینک ظرف‌شویی خرید کنید.

سینک ظرف‌شویی شیشه‌ای

سینک‌های شیشه‌ای زیبایی خاصی دارند اما معمولاً به دلیل جنس حساس آن، مورد توجه قرار نمی‌گیرید. سینک شیشه‌ای مشکلاتی نظیر شکستگی راحت، ماندن لک آب، خراشیده شدن دارد. بنابراین پیشنهاد ما این است حتی خرید بهترین مارک سینک ظرف‌شویی از جنس شیشه‌ای نیز معقول نمی‌باشد.

امیدواریم با آنچه در این مقاله در  رابطه با پرفروش‌ترین سینک‌های ظرفشویی گفته شد بتوانید سینک ظرف‌شویی مورد نظر خود را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. بهتر آن است که برای خرید سینک ظرف‌شویی از بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار دیدن کنید. به شما پیشنهاد می‌دهیم در خرید سینک ظرف‌شویی یا دیگر لوازم آشپزخانه به متخصص از جمله فروشگاه اینترنتی سینک گاز در این زمینه مراجعه کنید. متخصصین فروش و راهنمای فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند با توجه به نیاز شما مشتری عزیز، بهترین و پرفروش‌ترین سینک ظرف‌شویی را به شما معرفی کنند. همچنین برای آشنایی بیشتر با محصولات می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن نمایید.

  • محتوانویس
  • 26-05-2021
  • 8873 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!