کیفیت شیرآلات قهرمان

کیفیت شیرآلات قهرمان / مقایسه شیرآلات قهرمان با برندهای خارجی

کیفیت شیرآلات قهرمان چگونه است؟ وجه تمایز این شیرآلات با سایر برندهای موجود در بازار چیست؟ ایران یکی از کشورهای موفق در تولید شیرآلات است و برند قهرمان به عنوان یکی از برندهای مطرح ایرانی است که نه تنها در بازار‌های داخلی بلکه در کشور‌های خارجی نیز طرفداران زیادی دارد. قهرمان در طول سال‌های فعالیت خود بهترین و با کیفیت‌ترین شیر آلات را به بازار عرضه کرده است. این برند توانسته بسیاری از رقبای خارجی را نیز از صحنه رقابت با خود خارج کند و در بسیاری از محصولات یکه تاز میدان باشد. برای آشنایی بیشتر با قهرمان این برند معروف شیرآلات تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چرا باید شیرآلات درجه یک ایرانی مانند برند قهرمان را خریداری کنیم؟

کیفیت شیرآلات قهرمان نکته‌ مهمی است که در هنگام خرید شیرآلات بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

  • معمولا مهم‌ترین خواسته خریدار شیرآلات، این است که محصول مورد نظرش از کیفیت مطلوبی در بخش بدنه برخوردار باشد به نحوی که بعد از چند ماه استفاده دچار زنگ زدگی نشود.
  • آبکاری با کیفیتی بالا که بعد از مدتی رنگ آن از بین نرود نیز نکته مهم دیگری است که از یک شیرآلات خوب انتظار می‌رود. قیمت و ماندگاری مناسب نیز بسیار مهم است.
  • قطعات به کار رفته در ساخت شیر آلات نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.
  • تنوع در طرح و رنگ و طراحی ظاهری جذاب و زیبا نیز برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. می توان گفته تقریبا تمامی انتظاراتی که از یک شیرآلات می‌توان داشت، گفته شد.

با اطمینان می‌توان گفت شیرآلات قهرمان تمامی انتظارات فوق را با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه‌های خارجی برای شما فراهم می‌کند.

 قهرمان برای تنه‌ شیرآلات خود از آلیاژ برنج که دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است استفاده می‌کند. برنج به دلیل اینکه توسط آب خورده نمی‌شود می‌تواند سلامت مصرف کنندگان را به بهترین شکل ممکن حفظ کند. آبکاری در شیرآلات قهرمان دقیقا مشابه با نمونه‌های خارجی با کروم و الکترواستاتیک صورت می‌گیرد. یک آبکاری مناسب علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری سبب دوام و طول عمر شیرآلات نیز می‌شود.

ویژگی شیرآلات قهرمان

کیفیت شیرآلات قهرمان فوق العاده بالا است و این مسأله را می‌توان یکی از صد‌ها ویژگی مثبت این برند برشمرد. استیل مورد استفاده در ساختار محصولات قهرمان از بهترین جنس است و تمامی مواد اولیه مورد استفاده در ساخت محصولات قهرمان، تائیدیه سازمان استاندارد جهانی را دارند.

طراحی شیرآلات قهرمان به نحوی است که باعث صرفه جویی در مصرف آب می‌شوند. این نکته در عصر حاضر به دلیل کمبود آب و ذخایر آبی بسیار حائز اهمیت است. این شرکت با ارائه محصولاتی که به کاهش مصرف آب کمک می‌کنند، خود را در زمره بهترین‌ها جای داده است. استفاده از کارتریج‌ها و قطعات وارداتی به علت دارا بودن آن‌ها از کیفیت و استاندارد بین المللی، یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز شیرآلات قهرمان است. استفاده از این قطعات و کارتریج‌ها سبب می‌شود شیرآلات تولید شده کیفیتی مشابه شیرآلات خارجی داشته باشند و با قیمت ارزان تری نسبت به نمونه‌های خارجی آن به فروش برسند. با این شرایط خرید شیرآلات از بازار‌های داخلی بسیار عاقلانه‌تر و به صرفه‌تر خواهد بود.

کیفیت شیرآلات قهرمان

کیفیت شیرآلات قهرمان در بالاترین سطوح بازار‌های جهانی قرار دارد. کیفیت جنس بدنه این شیرآلات بسیار بالا است. تمام تجهیزات به کار گرفته شده در ساختار محصولات قهرمان از جمله شیرآلات آن، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده‌اند و با استاندارد‌های بین المللی مطابقت دارند. از لحاظ کیفیت، بهترین مدل شیرآلات قهرمان با بهترین برند‌های خارجی قابل رقابت است. تنها تفاوت موجود میان این برند ایرانی با نمونه‌های خارجی آن، قیمت فروش آن‌ها در بازار است. برای بهره مندی از بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بهترین راه مشاهده لیست قیمت محصولات قهرمان و مقایسه آن با برندهای خارجی موجود در بازار است.

کیفیت شیرآلات قهرمان

سبک‌‌های طراحی شیرآلات قهرمان

کیفیت شیرآلات قهرمان تنها وجه تمایز آن نسبت به نمونه‌های مختلف داخلی و یا برند‌های خارجی رقیب نیست. بلکه سبک‌های طراحی این محصولات نیز متمایز و منحصر به فرد است. به گونه‌ای که هرکدام از محصولات قهرمان سبک طراحی مختص خود را دارد. در این شرکت نام‌های مختلفی برای سبک‌های طراحی ست‌های آن در نظر گرفته شده است. از جمله مهمترین و پرفروش ترین این ست‌های شیرآلات می‌توان به ست قهرمان مدل اسپانیایی، ست قهرمان مدل آلمانی، ست قهرمان مدل ایتالیایی، ست قهرمان مدل تتراس، ست قهرمان مدل ارکیده، ست قهرمان مدل آنتیک، ست قهرمان ارس طلایی،ست قهرمان فلت مدل برسام، ست قهرمان مدل تنسو رویال و تنسو ۲ اشاره کرد.

خدمات پس از فروش شیرآلات قهرمان

کیفیت شیرآلات قهرمان سبب شده است بسیاری از افراد به خرید این محصول برند ایرانی راغب شوند. در کنار کیفیت بالای قهرمان می‌توان خدمات پس از فروش این برند به مشتریان خود را نیز عاملی دیگری بر ارجحیت آن نسبت به برندهای خارجی دانست. همواره خدمات پس از فروش هر محصول برای خریدار از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. شرکت قهرمان به مشتریان محصولات خود ۲۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. همین امر سبب پیشی گرفتن قهرمان از سایر رقبای خارجی خود شده است.

تنوع طرح و رنگ شیرآلات قهرمان

 کیفیت شیرآلات قهرمان به عنوان اولین و مهمترین نکته در هنگام خرید این شیرآلات مورد توجه قرار می‌گیرد. برای بسیاری از افراد علاوه بر کیفیت، طرح و زیبایی شیرآلات نیز بسیار مهم است. در طرح بندی شیرآلات قهرمان تمامی سلیقه‌ها در نظر گرفته شده است به گونه‌ای که در میان محصولات انواع شیرآلات قدیمی و سنتی ویا مدرن و کلاسیک به چشم می‌خورد. رنگ بندی شیرآلات قهرمان نیز یکی دیگر از مواردی است که تاثیر بسزایی در انتخاب آن دارد. این رنگ بندی مطابق با سلایق مختلف و دارای تنوع بالایی است. شما می‌توانید بعد از انتخاب طرح مورد نظر خود، رنگ شیرآلات را نیز مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

کیفیت شیرآلات قهرمان

نتیجه گیری

کیفیت شیرآلات قهرمان ویژگی شاخص این محصولات شناخته می‌شود. در مقایسه شیرآلات قهرمان با سایر برندهای خارجی می‌توان تمامی موارد گفته شده در بالا، ائم از طرح‌های خاص و منحصر به فرد، رنگ بندی جذاب و متنوع، کیفیت خدمات پس از فروش و … را برشمرد. قهرمان با دارا بودن ویژگی‌های گفته شده به عنوان یک رقیب سرسخت برای برند‌های خارجی شیر آلات شناخته می‌شود. این برند ایرانی محبوبیت ویژه‌ای در بازار‌های داخلی و خارجی کسب کرده است و توانسته به خوبی جایگاه خود را در بازار شیرآلات جهانی باز کند. برای تهیه این محصولات می توانید به سایت و یا پیج اینستاگرام فروشگاه اینترنتی سینک گاز مراجعه نمایید.

  • فهمیه صیاد
  • 20-09-2022
  • 115 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!